Gå til innhold

<LilleLupp,Chanzei,Lucy,LaPez> =)

Lapez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niet, vanlig UL, å alt så kjempebra ut=) Skal på 3D UL den 27, skal ta med bilder når jeg får=) Jeg var å leverte søknan om fødselstønad i dag, jeg får 33 ooo å er strålende fornøyd med det! I tilegg øker stipendet mitt til 6700 fra når hun er født, så dette blir bra, og det beste: har ikke lån i det hele tatt=)

nei huff, jeg skjønner ingenting jeg. tror jeg må ringe lånekassen. vet ikke om jeg skal betale skolepenger nå, men tviler. gidder ikke å betale 60 000,- for å beholde plassen :P det er derfor jeg får 40 000,- i august og januar til vanlig, siden jeg må betale 30 000,- i semesteret!! æsj, det er jo så mye papirer, blir helt sosete av dette.. litt party ja;) hehe:P

lapez: så kos med ul da! tok du privat eller? husk bilder neste gang ja, fra 3d også:)

Ey! =)

Er med! Når og hvor er det?

Snakket med typen angående julebord, kan ikke noe før 12.des.

Er det andre julebordet satt opp ennå da? Det med alle sammen, tenker jeg på.. Har liksom ikke hørt noe om det på en stund.. :)

Uff, ikke noe gøy som skjer for tiden, nei..

Bare eksamener og oppgavestress. Urk!

Dere andre da? =)

ja et snart mamma treff på tregården den 4 desember, jeg må vite hva du vil ha å spise fordi vi forhåndsbestiller, gå inn på tregaarden.com å les menyen og si meg hva du skal ha. Det er med den koslige gjengen jeg prata om, og hu kåte vulgere blubba:p ;p hehe

Samme for meg når VI tar julebordet vårt, etter 12 ja, så vidt jeg vet er vel 15 en fredag? det passer jo fint=) ?? så kan vi sitte en stund mene rjegDet ble egon??

Annonse

Annonse

ok, så det er julebord for bim 7 des?

vet ikke om jeg har råd til julebordet 4. alikevel jeg:( har bursdag 5 des, så vi tenkte kanskje å spise ute da også, så det blir litt mye. men må hvertfall være med på det med dere 15. da har jeg fått stipend:)

men hvordan er det lapez, er all maten bestilt? eller var det bare de som skal ha julemat?

Nei, jeg skal verken på det den 4.des og det den 7.des.. Blir så mye stress å dra til byen bare for en kveld.. Dessuten er jeg BLAKK den uka der!

Åja.. Trodde ikke typene skulle bli med i det hele tatt jeg.. Derfor jeg sa ja til den 15.. Da har jeg missforstått! Da kan jeg nok ikke bli med alikevell... Jeg skal til byen rundt den tiden for å pakke til flyttinga, men gidder ikke kommer når jeg må dra aleine!

Men dere får kose dere da :o)

hehe, det går nok bra lucia :) sitter her jeg også, men bør egentlig gjøre oppgaven min som jeg skal ha pres på i morra.. :P men det er jo så mye artigere å sitte på barnimagen å drømme seg bort! <3

tror ikke jeg har tid til en kaffe engang jeg, har så sinnsykt mye som må gjøres på skolen før semesteret avsluttes! men jeg får jo presset inn julebordene da:) blir ikke noe spising på bursdagen min alikevel, så da er jeg med!!

var på legekontroll i dag forresten, jenta har lagt seg med hodet ned!:)) men ikke festet enda da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...