Gå til innhold

<LilleLupp,Chanzei,Lucy,LaPez> =)

Lapez

Anbefalte innlegg

Hei=)

Tenkte det var på tide med nytt skravleråd, siden Lucy ikke heter Brownie lenger:p

Jaja, koslig på treff i dag;) Gleder meg masse til julebord!! Snakket med samboeren min nå, og han kunne godt ha på findressen om de andre gutta gjorde det samme:p Det hørtes kos ut, så får vi pynta oss litt vi også=) Er dere ikke enig??

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nettopp vært hos legen, skal ut igjen for å handle med en venninne :)

Så skal jeg eeendelig få forlovelsesringen min tilbake fra thune, og ellers er det levi´s-visning med jobben i kveld. Blir artig :)

Lurer på om jeg skal spise på samfundet siden det blir hektisk i dag... Hmm.. Også, ååååh dere! Skal på juleverksted på søndag :D

Gleder meg som et barn! Beste jeg vet å sitte å pludre med sånne ting :)

Hva med deg da LP? Action i dag? ;)

oi stakkars da, vi som trodde du lå å føda! :P

kjempekoselig treff da jenter, gleder meg til neste!:) kalle skal få ha på dressen han og da! hehe:) ja, er ikke så ofte jeg pynter meg nå lenger, så det blir artig. kanskje vi skal finne ut en dato, så vi kan bestille bord? passer som sagt når som helst for oss, bare en fredag eller lørdag da..

Hei=)

har nettopp vært å tatt sol! etter deres anbefaling=) Litt bedre allerede føler ejg, og det var med aroma greier og rolig musikk så jeg var på en strand i syden i 20 min, hææærlig:D

Jeg får besøk av min mor snart, da skal vi på "runde", og det kommer alltid noe godt ut av det!! Både nye tinger og god mat;) -så det blir koslig. Så skal vi kjøpe rosa stoff til himmelsenga til nurket, så mamma får sydd himmelsenggardina. Til kvelds blir det vel bare å slappe av med peppez filmdeal=) Raym jobber ikke i kveld!! YEeeeeII=)

åå så deilig!:) sitter på skolen jeg:( må få gjort ferdig en oppgave i dag, så må sitte her til kl 18 i dag også.. kjipt.. skal bare slappe av ikveld tror jeg, kalle skal til en kompis, så jeg har huset for meg selv;) i morgen skal jeg en tur til mamma på Aure og levere julegaver til søstrene mine på 5 og 8 år:) de er så søte:)

Lupp: Hey!

Ja, blir to store utbetalinger med fødselsstipendet også, sånn som jeg har forstått det. Men 40 000 tror jeg vel ikke du får? Med mindre du betaler skolepenger for å beholde plassen det året du er borte? Ellers tror jeg du får 80 000 i året+ forsørgertillegget så klart. Men, det vet du vel best selv, såklart :P Party i Januar uansett da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...