Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Har under hele svangerskapet vært på kjempehumør. Er jo fortsatt det, to dager over termin, men i dag begynte plutselig tårene å trille. Jeg som smiler og ler hele tiden, så plutselig griner jeg så det spruter!! Uten noen spesiell forklaring! Stakar samboeren min... er jo ikke noe han er vant med, for jeg har ikke hatt "hormonutbrudd" før. Han lurte på om det var noe galt han hadde gjort eller sagt. Helledussen, han som er verdens beste! Han behandler meg som en gudinne! Fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg! Forklarte at det så absolutt ikke hadde med han å gjøre, for det hadde det jo ikke. Men tårene bare rant... da var det så godt å ha han der, han holdt rundt meg leeeenge og sa at jeg bare skulle la tårene trille, så ville det bli bedre etterpå. Åh, han er så god! Elsker han så utrolig høyt!!! Vi sto der sikkert en halvtime, og han holdt rundt meg og tørka tårene mine hele tiden.. og det føltes så godt etterpå! Letta så utrolig på trykket! Ingen spesielle tanker som gjorde at jeg begynte å grine.. Selv om jeg er på godt humør stort sett hele tiden, tror jeg "utbruddet" kom av at jeg er så utrolig lei av å vente og ikke vite noen ting! Er alt som det skal med barnet i magen?? Og fødselen: ingen ting skjer jo! Kan ikke snart knøttet komme?? Er nesten sånn at jeg ikke tror jeg er gravid likevel! Merkelig tanke, men føler at det ALDRI blir MIN tur til å føde... Er så frustrerende... men det var jammen godt å "få ut litt"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå