Mamsen86 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Tulla mi på 7 uker har nå 2 ganger på rad klart å sovne alene!! Hun har kun klart å sove om jeg har lagt meg sammen med henne, eller sovnet mens jeg har holdt henne! Utrolig deilig!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Så bra da Dette går veien, keep ut the good work Noen ganger må man bare være litt streng, selv om det skjærer i hjertet
*ulvemor* Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 så flink hun er det gjorde ikke pia mi før hun var 3,5 mnd hun:)
Mamsen86 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Det har vært uten noe hyl også! Om hun hyyyyler så må jeg bare ta hun opp - hun er jo såpass liten, så det er jo ikke bra om hun gråter for harde livet! Men jeg har faktisk bare lagt' a senga si, så har hun ligget å "pratet" litt mens jeg har ryddet osv, å to minutter etter så har' a jaggu meg sovnet! Kjempe deilig! Håper viiiirkelig at hun nå vender seg til dette, selvom det er uuutrolig kos å ha' a i senga mi - så er jeg ikke så hypp på å ligge der med en konfirmant liksom!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Veldig dilig det der ja Bra at hun får et godt forhold til sengen sin allerede, vi har gjordt sengen til et trygt sted hvor hun trives her hjemme å det har funket på de siste 8 mnd har vi vel måttet ta henne opp 4-5 ganger kanskje å da har hun vært syk. Begynte også sånn som deg, la henne i sengen mens jeg gikk å ryddet og småpratet litt rundt, ettervært så gikk jeg ut av rommet å til slutt sovnet hun på vei ned i sengen Grattis med flink jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå