Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi på 7 uker har nå 2 ganger på rad klart å sovne alene!!

Hun har kun klart å sove om jeg har lagt meg sammen med henne, eller sovnet mens jeg har holdt henne!

Utrolig deilig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :) Dette går veien, keep ut the good work :) Noen ganger må man bare være litt streng, selv om det skjærer i hjertet :(

Skrevet

så flink hun er :) det gjorde ikke pia mi før hun var 3,5 mnd hun:)

Skrevet

Det har vært uten noe hyl også! :) Om hun hyyyyler så må jeg bare ta hun opp - hun er jo såpass liten, så det er jo ikke bra om hun gråter for harde livet! Men jeg har faktisk bare lagt' a senga si, så har hun ligget å "pratet" litt mens jeg har ryddet osv, å to minutter etter så har' a jaggu meg sovnet! Kjempe deilig! :)

Håper viiiirkelig at hun nå vender seg til dette, selvom det er uuutrolig kos å ha' a i senga mi - så er jeg ikke så hypp på å ligge der med en konfirmant liksom! ;)

Skrevet

Veldig dilig det der ja :) Bra at hun får et godt forhold til sengen sin allerede, vi har gjordt sengen til et trygt sted hvor hun trives her hjemme å det har funket :) på de siste 8 mnd har vi vel måttet ta henne opp 4-5 ganger kanskje å da har hun vært syk. Begynte også sånn som deg, la henne i sengen mens jeg gikk å ryddet og småpratet litt rundt, ettervært så gikk jeg ut av rommet å til slutt sovnet hun på vei ned i sengen :) Grattis med flink jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...