Vero76 - 30.11.05 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Han har vakla rundt i nokre veker no, sleppt seg meir og meir, og på sjølvaste farsdagen gjekk han tvers gjennom stova og rett bort til pappaen. Gjett om her var ei Vero med klump i halsen då! No spankulerer han rundt, reiser seg rett opp utan støtte, kryp litt når fart er essensielt, men går meir og meir stødig for kvar dag. Og når dette først løsna lærte han seg like godt å helse pent i handa, nusse og lage snorkelydar. Gullet mitt!
MintCondition Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Ååå så flink! Og på farsdagen da...hihi. Guro har også gått noen skritt, men ikke mer enn 3-4 i slengen. Tror han gutten din er sånn som må tenke en stund på ting, før han plutselig bare lærer seg alt på en gang
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Heisan! Så flink han er, skjønner godt at du er stolt. Guttene våre er forresten født på samme dag!!!! Junior har ikke begynnt å gå enda, og tror nok det er en stund til ja......
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Temmeleg lik mora, med andre ord;). Mamma var på besøk i dag, og fortalde historier frå då eg var på Trygve sin alder og faktisk var vaken absolutt heile tida. Så då veit vi kvar han har det frå å klare seg ein dag på ein tjue minutts føremiddagskvil. Og då er det vel lite håp om betring før rundt konfirmasjonsalderen, då han til gjengjeld skal ta att alt det tapte.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 ja, ein skulle jo tru det, men nicket mitt lyg. Det er termindatoen min, eg har berre ikkje gidda å forandre nicket. Sneipen kom 2. desember, så du slo meg med to dagar:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Luringen!! ) Det var også min termin dato, han kom når han skulle!!
MintCondition Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Hehehe...ja sant. Det blir deilig å sove igjen. En gang...*host*.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 når den tida kjem, er vi så øydelagde at vi synest vi ligg frampå om vi får sove til ni. Så alle planar om nokon gong å sove til middag igjen er berre å skrinleggje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå