Gå til innhold

Nå har hun gått i barnehagen i 3 mnd - jeg føler jeg går glipp av så mye

Anbefalte innlegg

Flere som føler det slik?

Etter morspermisjonen var over hadde vi heldigvis fått plass i barnehage. Vi er kjempe fornøyd med barnehagen og vesla trives kjempegodt. Likevel... så blir jeg så lei meg innimellom. Hører alt de ansatte forteller som har skjedd om dagene, mange små ting. Skulle ønske jeg kunne være der og oppleve endel av dem jeg også... snart er hun plutselig blitt stor og jeg får neten ikke med meg noe på veien...

Håper å vinne i lotto slik at jeg kan jobbe deltid... økonomien styrer det meste...

Er jeg helt rar - eller er det vanlig å føle det slik???

Mvh Sippe-mamman...

Fortsetter under...

Nei, jeg har det på akkurat samme måte! Gutten min begynte i bhg i august, ett år gammel. Jeg ser ham 4 timer til dagen, og det går greit, men jeg lengter så klart.

Vi får trøste oss med at med en god økonomi gir vi barnet vårt trygge rammer og en stabil familiesituasjon (økonomiske problemer sliter på veldig mange forhold)

Dessuten har de det nok supert i bhg, med mange barn å leke med, og voksne som er utdannet til å passe små barn! Vi får leve på helgene... :-)

Jeg skjønner deg utrolig godt!!! Harvvært så heldig å kunne være hjemme to år med alle barna, vi har hatt dårlig råd i perioder, men mannen min har jobbet noe ekstra, vi har hatt eldstemann i park i denne perioden( det kostet 300 kr, i mnd.), du kan kansje ta et dagbarn , en jobb på kvelden et par ganger i uka osv.??Lag et regnskap og finn ut hvor mye dere må ha inn for at dere skal klare feks et år uten din inntekt. Hørte om en som etter mye regning kom frem til at hun trengte 5000 i mnd for å få det til å gå rundte. Hun skaffet seg en "homeparty" jobb med å selge barnetøy nen kvelder i uke. Lykke til!! klem

Det skjer veldig mye i barnehagen i forhold til utvikling. Men mye av dette komme av at de nettopp går i barnehage. Gled dere over det barna lærer i barnehagen - av ansatte og ikke minst de andre barna. Det er faktisk ikke sikkert at du hadde fått oppleve de samme tingene ved å gå hjemme med barna ;o) Kos dere med ungene på ettermiddagen og i helgene og nyt det lærer og det morsomme de gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...