Gå til innhold

Kan jeg gi baby fiskeboller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan du, gir mi fiskeboller, og joikakaker, ho liker det kjempegodt!

Skrevet

så det er ikke salt i de?

samme hvike jeg gir også da eller?

har litt lite peiling jeg....;)

Skrevet

Sist eg laga fiskeboller så laga eg noe greier med tilsatt buljong, men har ikkje salt i nei, det tar du heller på etterpå til det du sjøl skal ha :)

Gjerne koke litt gulrot til i tillegg til poteter :)

Skrevet

Da blir det fiskeboller i morgen:)

Takk for at du svarte:)

Skrevet

Da må du jo lage de fra bunnen av, ikke de på boks. De er jo veldig salte for så små. Men husk at det er salt i buljong også...........

Hvis det er allergi i familien bør du i tillegg være forsiktig med å gi fisk før de er 1 år.

Skrevet

På helsestasjonen har de sagt at ho kan ete fiskeboller og lignende fra boks, er ikkje så salt om man lager saus veldig tynn!

Skrevet

lage fiskebollene? da blir det ikke fiskeboller i morgen.....

Helsesøster hos oss mente jeg kunne gi fiskeboller på boks og kjøpe fiske kaker, men det er for salt?????

Skrevet

Det er lov å spise _litt_ salt, det må ikke være helt fritt for salt. Og hvor mange fiskeboller spiser de egentlig... kanskje en halv eller en hel? Lag saus uten salt, mos poteter og gulrot i sausen og la ungene kose seg med litt fiskeboller.

Skrevet

Nettopp! SOm eg skulle sagt det sjøl, dessuten, kem gidder lage fiskeboller sjøl? Kjøp de fra boks, og spis med god samvittighet!! SUnt og godt!

Skrevet

Jeg lager fiskeboller i hvitsaus til isack og han elsker det:) (lager de ikke fra bunn nei:))

Lager saus av vann og mel. Koker gullerøtter og potet. Og blander sammen. Det blir akkuarat passe smak for en liten, for fiskebollene gir nok smak i seg selv i og med at de ligger i lake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...