Gå til innhold

uff


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

ja da trodde vi at vi endelig hadde tippet 12 uker. men da begynte jeg å få brun utfold. dro på ultralyd å dær kom bomba. stor fin livmor. men dn var tom. det hadde gått galt.å at et så "lite" tomromm kan være så stort viste ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg har ikke ord.

Eneste jeg kan si er at jeg virkelig vet hvordan det føles, og det er ikke lett!

Ta dere god tid til å jobbe gjennom denne fasen, snakk mye, og kos dere med hverandre.

Nå er det virkelig tid for å pleie kjærligheten.

Det kommer jo snart en ny prøve periode :)

 

Bedre lykke neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg sist fredag, jeg var da 11+2. Tidlig UL i all fremtid for min del! Skal du ta revisio eller ordner kroppen opp selv? Jeg hadde aldri hørt om dette før, jeg - blighted ovum.

 

Mange varme klemmer, jeg føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist.Men jeg vet hvordan du har det.Jeg mista i uke 16 i jauli,og syntes det var grusomt enda jeg egentlig var forberedt på at det ikke kom til å gå(har mista 4 ganger til sammen)

 

Håper du kommer snart igjen og at du fort blir gravid igjen.

 

*************Trøsteklemmer************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. nå gruer jeg meg til i morgen , da må jeg til utskraping. narkose å greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal egentlig være glad for utskrapningen, selv om det virker skremmende.

Da er du mye raskere ferdig med smerter og blødninger.

Ønsker deg lykke til

*skal tenke på deg i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håpefull28 d var det de sa jeg har. må til utskraping imårratili.

måtte du d?

jeg hadde lest litt om det på forhånd men fy så tongt det er.

går d bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjennomføre revisio, men så kom det ut av seg selv. Ble liggende så lenge på sykehuset og vente på at de skulle ta imot meg at kroppen ryddet opp det meste selv (skjedde sist helg, lite bemanning, mye akutt som kom inn). Om enn med hjelp av vaginal Cytotec. Ny UL neste dag viste at livmora nesten var tømt og de ønsket derfor ikke gjennomføre revisioen. Jeg blør fortsatt, men lite nå.

 

Vet flere som har gjennomført revisio, og det er mye mindre skremmende enn man skulle tro. Selv om ordet utskraping i seg selv kan få hvem som helst til å skjelve. Du får en kjapp narkose og så er det over.

 

Vi har hatt noen tøffe dager i det siste, det at man var kommet såpass langt gjør jo at man har rukket å gjøre seg mange forestillinger om hvordan det skulle bli. Det føles bedre allerede, selv om jeg fortsatt kan begynne å gråte når jeg tenker på det hele. Gi deg selv lov til å være lei deg!

 

Ellers retter vi nå fokuset framover. Vi kommer til å prøve igjen med en gang. Jeg vil ha barn!

 

Sender deg mange varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...