Gå til innhold

Tips for nattavvenning av flaskenekter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøre et forsøk i helga tenkte vi. 8 måneder snart nå. Men hun tar ikke flaske. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen tips, men vil bare si at vi er i nøyaktig samme båt. Hun er 7,5 mnd, vil ha pupp 2 - 3 ganger hver natt, og nekter å drikke melk av flaske. Både mm og mme.... Ikke tar hun smokk heller!

Jeg blir litt glad når jeg ser det er flere enn oss som har det slik. Jeg venter spent på noen gode råd!

Lykke til.

Skrevet

Vi er også i samme båt ;)

Her skal snuppa avvennes når hun er 7 mnd.....da har pappan permisjon og skal ta støyten! Vi har planer om å gi henne mat(pupp da) i 22-tiden(legger seg 19) og så er det ikke mer pupp før det er morgen(6.60-7)!

Har hørt at det er noen som anbefaler å gi vann på flaske når barnet våkner,men jeg tror bare at det er å gi barnet en ny grunn til å våkne for..

Har lenge hatt ønske om å slutte og amme av forskjellige og maaange årsaker, og vi har leeenge prøvd å venne henne til flaske, men hittil uten hell:( så jeg må vel bare fortsette så lenge hun krever det....men nattservicen er det snart helt slutt på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...