Gå til innhold

tosofo y el chiquitin, zzzz-frøken og andre kjente


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Nå er det 5 dager siden EL, og jeg sitter her med nesten kramper på venstresia. Har roa seg litt ned nå de siste timene, men er heeelt uttafor.

spotta litt i dagtidlig også.

Vært umenneskelig trøtt i 3 dager, hodepine og brekninger(kvalme i halsen)

Krysser så sinnsykt fingrene for at jeg kan komme inn hit igjen.

Er 8 hele dager til IKM, tenkte jeg skulle teste til tirsdag, har jo fått tidlige svar før :) :) :)

Og hvis det er noe nå, så er det større kjangser for at den sitter!!

hvis dette er festeblødninger, så har egget 3 dager mer å feste seg på enn forrige gang!!

 

*krysse krysse*

 

hvordan er det med dere da?

savner 1.tri jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh!! KOM inn hit då vennen! Saknar deg her inne veit du! Skal krysse ALT som kryssast kan for deg til tysdag altså!! *håpe håpe håpe*

 

Så bra du er tilbake i gamet! Håper du får god oppfølging, du har jo så fin lege!

 

Her er formen okei. Trudde eg var over kvalmen, men i dag har eg vore litt sånn opp-og-ned-kvalm. Men ikkje så ille som før, så eg satsar på at eg er på bedringens vei. Reiser til Bergen i morgon tidleg på førjulsparty med heile familien! Det blir kos, men er ganske sikker på at alle kjem til å leggje merke til at eg er gravid. Skal seie det til mamma og pappa då, men har ikkje heilt bestemt meg for om eg skal røpe det til resten av familien heiilt enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååååååååååååå det hadde vært koselig å fått deg inn hit igjen!!!

*krysse alt jeg har*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende. De kommer heeeelt sikkert til å bli overlykkelige alle mann!!! :D

Skulle ønske jeg kunen gå med gravid kvalmen jeg da. he he he.

Ringte sjukehuset i går, jeg får ikke utredning før i januar (oga sprengt kapasitet) sambo må jo ut i militæret i jan (jah, 6 år etter innkallelse)

håpet liksom at det med utredning skulle være grunnen til at han slapp jeg, men nå ser det mørkt ut.

 

Krysser fingrene for at jeg snart kommer meg inn jeg og. Selv om jeg vet at det med størst sikkerhet ender i en sa igjen, så håper jeg liksom at spiren klarer å bli værende. For hvis dette er festesmerter, så har jeg jo litt ekstra dager på meg ;)

 

Vi har så lyst på denne lille nå, og savner h*n så sinnsykt!!!

Gleder meg som pokker til den sitter.

 

Hvor langt er du på vei nå dal lille? lagt ut noen magebilder?

*sende linken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så sinnsykt inn hit igjen. så skal jeg mase påa lle for at de skal be spiren om å bli værende nå. alle gode ting var jo ikke tre, så da får lykketallet bli 4!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere ikke hadde glemt meg forresten :)

 

Men, nå skal jeg ta med meg mitt gretne og surrete jeg til sengs.

Skal bli så utrolig godt å sove nå. Har drømt om det i heeeele dag (bortsett fra den timen jeg duppa av med ungene på jobben) he he he

 

Legg igjen rapport da :) svarer dere tidlig i morgen :D :D

 

Ha en kjempefin natt. Håper dere får sove fritt fra tisseturer og kvalme!!

 

 

kosemoseoverdose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, dette blir da virkelig spennende! Ser du regner med en SA dersom den sitetr nå, men sånn må du da ikke tenke vennen! Selv oom jeg skjønner at slike vonde tanker sniker seg inn også....

Skal i alle fall krysse alt jeg har for deg vennen og se etter deg her inne til uka!

STOOOOOOR KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei maddemor.

er ikke fordi de er vonde tanker at det sniker seg inn litt sa forventninger.

er rett og slett det at den vanlige lutealfasen min ligger på mellom 5 og 9 dager (har innmari korte sykluser, og sen EL enkelte mnd)(tr skyller ut fosteret hver gang)

men denne gangen kom jo el på dag 11, og hvis det var festesmerter jeg hadde i går, så betyr jo det at lutealfasen min plutselig er oppe i 12 dager.

da har jeg jo en mye bedre kjangs.

så nå er det bare å krysse fingrene jenter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter den litt opp jeg.

drar på jobben nuh

*vil egentlig sitte på bim, men blir ikke akkurat penger av det*

 

Gratulerer med den vellykkede UL maddemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo skikkelig lovendes ut da, har man festeblødning, så har man festeblødning, jeg hadde det selv bare 3 dager etter el denne gangen og spiren sitter fortsatt på plass inni der! Da kan du jo teste om ca 4-5 dager da? Oi, så spennende! Masse, masse, masse lykke til og bare forsyn deg så mye du vil av tønnene med babystøv her inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sugd til meg ALT, he he, tro meg!

Er endelig igang med Ullevål og, fikk papirene i dag faktisk :)

Må bare vente til syklusdag 21 før jeg kan dra opp å få tatt testene.

 

hvordan er formen din da?

alt går fortsatt bra med svangerskapet?

kosemose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, har hatt besøk her, travel dag, er utslitt nå...

 

Det går greit her, skal til siste tidlige UL på torsdag og håper at alt ser bra ut da slik at jeg kan senke skuldrene og slappe av. Formen er mye bedre også. Nå krysser vi fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile :)

Så godt å høre at alt fortsatt er i orden :)

Fikk brev fra sykehuset i går, og skal inn på kromosomtest og dna test, pluss en hel del annet på torsdag. Så nå er hjelpen i gang for min del :) :) Fikk også et numnmer jeg skal ringe hvis jeg blir gravid igjen, så får jeg tidlig ul fra uke 6 (og deretter annenhver uke frem til uke 14)

 

Tok en graviditets test i dag tidlig, vet jo at det er aaaaalt for tidlig (IKM 24 nov) men så en liten skyggestrek. Den var sinnsykt svak, så jeg skal teste igjen på mandag el tirsdag. Ikke noe å juble for ennå, men var jo en liten strek der (bruker billigstrimlene)

 

*krysse krysse*

 

gjort i helga da? kost deg masse med magen tenker jeg :)

begynner den forresten å synes ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så utrooooolig spennende!!!! Vist er du gravid søte deg og grattis med det! Dette har jeg god tro på, fikk en god følelse med en gang på dine vegne jeg nå :-) Og så bra du får en god oppfølging, det hjelper så utrolig på når en blir tatt på alvor!

 

Magen min er blitt så svær nå at siden vi ikke vil fortelle dette til alle før etter UL'en på torsdag må jeg være alene hjemme her i dag mens mannen har med ungene til besøk til svigerinnen (uff, stakkers meg *smile ironisk*) fordi den ikke er til å skjule lenger. Er jo tredje gangen dette her, første gang så man den ikke før rundt uke 19.

 

Du må gi oss masse av tilbakemeldinger i dagene fremover nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile.

Er kjemåpespennende ja. Men er jo helt utrolig, 3. mnd på rad! og 4 graviditeten totalt på 10 mnd.

Kommer enn ikke til å slå meg til ro med en graviditet. Testen skal være tydelig iallefall :)

Men ser jo ut som om et eventuelt foster har festet seg veldig tidlig denne gangen.

Hadde noe jeg tror var festeblødninger og spitting den 15. Da får jeg jo hele 9-12 dager før IKM. Håper bare det er nok til å stoppe tr så jeg slipper å miste igjen.

 

Åh, misunner dere med mage så innmari!! Må være heeelt herlig å gå der med gravidmagen og VITE at alt er i orden :)

Håper vi har klart det denne gangen jeg, og at spiren sitter :) Da får jeg nemlig min første tidlige UL før jul, og da har hjertet begynt å slå. Det hadde vært en sinnsykt herlig julegave!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uææh

har fått mørkere markering rundt brystvortene, og det brune pigmentet har liksom flyti utover kantene sine. Kan det skyldes noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg tror du er gravid jeg og har som sagt en god følelse! Jeg mistet jo i sommer og da tror jeg ikke egget festet seg før på dag 10, for da hadde jeg en liten blødning (brukte jo el-tester (sikre perioder) som prevansjon da, ikke så effektivt, hehe...) og da gikk det jo galt. Denne gangen festet egget seg bare 3 dager etter el og er jo i uke 12 nå da! Og merket masse tegn på graviditeten kjempetidelig i forhold til da, så jeg tror dette er et knallgodt tegn for deg jeg! Masse, masse, masse lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker glise.

krysser fingrene her jeg og.

nå er det så mange tegn at jeg faktisk begynner å lure på om det er sant.

har stikninger og press på venstre sia, spes når jeg snur meg fort, hoster ol, begynner å bli hardere i brystene, og brystvortene er mere avgrenset, samtidig som de flyter utover?!? he he, er kvalm i halsen liksom, ikke magen, hodepine, trøtthet, fryser, svimmel.

håper virkelig det går veien :)

har så lyst til å komme inn i 1.tri igjen :) :) :)

 

Skal teste igjen mandag tenker jeg, så slenger inn rapport da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore i Bergen på familietreff i helga, så har ikkje fått vore her inne enno! Gler meg til utfyllande rapport seinare i dag!! :) :)

Her er formen ganske bra faktisk, har kome over den verste kvalmen (bank i bordet!!) og føler meg berre utruuleg oppblåst... Men no føler eg at det er noko rett over skambeinet som ikkje er luft, for det er mykje hardare. Satsar på at det er bebisen som vil ut og opp og få meire plass!!

 

Skal straksen opp på universitetet, men eg kjem tilbake i kveld!

Vi får bimmast då vennen!

 

Heiar på deg!!!!!!!

 

mange klemmar kjem din veg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre.

Var det i dag du skulle på siste t UL?

 

Gjett hvem som har fått to svaaaaake tester 2 dager på rad da... he he

 

Sleng ut litt når du er tilbake, glise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! Likar at du får svake positive testar, satsar på dei blir STERKE snart!! :) Det blir bra, du flyttar vel snart inn her og kan få nytt nick!

 

Har ikkje vore på tidleg UL, hadde eigentleg tenkt, men så har eg berre bestemt meg for å la denne graviditeten vere så naturleg som råd. Det er jo ikkje noko eg kan gjere til eller frå ved ein UL, anna enn å evt få flytta litt termindato. Skal uansett til første kontroll om ni dagar, så satsar på at eg får masse informasjon då :)

 

Elles har forma våre dårleg i dag. Eg som trudde eg var over den verste kvalmen, har jo til og med klart meg ein heil dag utan Sea Band i helga! Men har vore ganske kvalm i heile dag. Æsj... Men satsar likevel på at eg snart blir frisk. Har vore heilt herleg å vere utan kvalme i alle fall! Håpar du slepp å vere kvalm så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

 

Var egentlig godt å høre at du doppet UL :)

Det betyr at du slapper mer av, og det er igjen veldig bra for babyen :)

 

Vel, ang kvalmen så tror jeg det kommer til å bli ett helvette uten like.

jeg er bare 3+4 nå(hvis jeg virkelig er gravid) og hvis denne spirn sitter kan jeg jo bare forvente at det blir verre. Er konstant kvalm, flyr på do hele tiden for å spy, men kommer ikke opp noe. Sitter å kvalmhoster og klarer ikke kose meg med sambo engang :( Det dumme er at det eneste som stiller kvalmen litt er å ta seg en røyk, og ja jeg vet det: det er IKKE bra! Looover at jeg kommer til å slutte så fort testene blir mer positive. Det påvirker heldigvis ikke barnet ennå :)

Men det er uansett evrdt det, håper bare virkelig så sinnsykt mye at spiren blir hos meg i 9 mnd denne gangen :)

 

Menneh, skal du/ dere på det bim treffet i oslo i desember?

Eller skal vi lage vårt eget? så at det var for de med termin i april :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...