Amabolla Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi er litt over 2 mnd og er så glad i å sutte på en klut som jeg bruker å holde foran puppen når det renner av den-men er det så safe? Med tanke på bakterier og sånt. Noen som veit. Og hva er teksten til "når trollmor har lagt sine 11 små barn"?
Tigergutt Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Snuppa her elsker "dagens gulpeklut"!! Selvfølgelig ikke den jeg tørker gulp med, men den jeg bruker når jeg ammer og hun raper etterpå. Hun har alltid kluten med seg i sengen på natten, og roer seg på en helt annen måte etter at hun begynte med det. Når trollmor har lagt sine 11 små troll Og bundet dem fast i svansen Da synger hun sakte for 11 små troll de vakreste ord hun kjenner o ai ai ai ai buff....osv... Ihvertfall slik vi lærte den, men jeg ble plutselig usikker når jeg skrev den ned!!!
så var vi 4 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Når trollmor har lagt sine el've små troll og bundet de fast i svansen, da synger hun sakte for el've små troll de vakreste ord hun kjenner; oaiaiaiaiboff oaiaiaiaiboff oaiaiaiaiboffboff, oaiaiaiaiboffboff. (vi pleier å musse fjeset hver gang etter 'boff') Det med kluten aner jeg ikke, men kan ikke skjønne at det skulle være skadelig hvis du vasker den med jevne mellomrom
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 når trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i svansen, da synger hun sakte for 11 små troll de vakreste ord hun kjenner: oajajajabof osv. var detdenne du mente?? håper det:)
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Det med bakterier og sånn vet jeg ikke så mye om, ville ikke tro det var noe farlig, men jeg er ikke så hysterisk på sånne ting. Men sånn synger jeg trollmorsangen: Når trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i halen Da synger hun for sine 11 små troll de vakreste ord hun kjenner' ho ai ai ai ai boff, ho ai ai ai ai boff, ho ai ai ai ai bo-hoff, ho ai ai ai ai boff.
Amabolla Skrevet 16. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2006 tusen takk for svar- husket bare første linja av den sangen og så blei de bare nynning på resten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå