Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og gravid i min 28 uke nå. Har bekkenløsning og er sykemeldt fra ekstrajobben. Jeg går på masterkurs på universitetet og har et problem.

Dette semesteret har vi kun hatt undervisning i bolker, tre intensivkurs etter hverandre. Har nå ett igjen som varer i fire uker. Er obligatorisk oppmøte hver dag og man må møte opp for å få lov til å ta eksamen.

Problemet er dette; i de to neste ukene har vi undervisning fra 09 - 18!! Hver dag! Har prøvd å snakke med lærer om tilrettelegging for meg, men de virker ikke så veldig fleksible. Det beste hadde vært for meg å bli sykmeldt 50%, men det er liksom enten eller når det er et sånt kurs. Man må ta hele kurset for å få bestått.

Jeg har nå så vondt pga bekkenløsning at jeg ser svært mørkt på å sitte i et klasserom i ni timer om dagen og løse oppgaver, uten mulighet for feks middagspause. Jeg føler meg svært sliten og vet ikke om jeg kommer til å orke dette. Har mulighet for å ta kurset på nytt siste mnd før jul til neste år.

Mitt spørsmål er da: synes dere jeg burde bite tennene sammen og holde ut de siste tre ukene? Eller er det verdt å slite seg ut for et sånt kurs? Jeg har bestått de to første kursene allerede. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å se om det går. Om det ikke går så får du jo en sykemelding å muligheten til å ta kurset omigjenn neste år... Kan jo være verd et forsøk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...