Gå til innhold

Dere som har vært på 3D-ul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det var verdt pengene? Har bestilt time, men syns jo egentlig 1300 er mye penger da. Har hørt at enkelte ikke får se så mye, og lurte derfor på andres erfaringer med dette?

Har bestilt time når jeg er i uke 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det var mye penger, men om det er verdt det,ja vil nå jeg si...

har vært 1 gang alt.. skal igjenn i uke 25.. men vi betalte kunn 750 da.. på nøtterøy.. veldig fprnøyd..

Skrevet

Hvor på Nøtterøy? Vet du om noen flere steder i Tønsbergområdet der man kan ta 3D ul?

Skrevet

det ligger rett ved siden av badeland... tror det er eneste i tbg området.. vært der også;-) veldig fornøyd!!!

Skrevet

var på 3D en time igår.. men gutten var så urolig at vi kom ikke til og få noen bra filmer eller bilder. så vi fikk ny time om 3uker og slapp og betale i går..

Skrevet

Jeg var der i uke 23... kanskje hvis dette var førstemann så hadde det vært mere morsomt.. jeg veit ikke... men ble ikke imponert... Jeg var ikke på 3d med førstemann, men hadde lyst å prøve det denne gangen... Men det var ikke noe helt sinnsyk opplevelse for min del.. men vi gjorde det mest for å finne ut kjønnet...

Skrevet

Vi var på 3d ultralyd på nøtterøy på onsdag.

Fikk beskjed om at i uke 27 var den mest ideele uken å ta 3d av han Geir når jeg bestilte.

Så jeg var 27+2 den dagen jeg var der.

Men jeg kan ikke akkurat si at jeg ble så veldig fornøyd.

Vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg at resultatet skulle bli , men kansje litt bedre bilder enn det vi fikk.

Gutten lå veldig stille og gjemte ansiktet mye ned i bekkenet mitt , så de få bra bildene vi fikk var bare tatt ifra siden.

Trodde kansje at de tok 3d av hele kroppen til babyen , men han tok bare av ansiktet...

Synes kansje ikke det var verdt 750 kr , men det kan jo hende at du er heldigere å får bedre bilder enn det vi gjorde.

Fikk også med en dvd av hele undersøkelsen , så det er jo moro å ha for å se på senere.....

Lykke til =)

Skrevet

Må si jeg er litt usikker på om jeg skal avbestille timen eller ikke. Er jo liksom ikke såååå lenge igjen før vi får se henne på ordentlig heller. Kan være greit å få bekreftet kjønn da men..

Hmm, må tenke litt på dette ja, men takk for svar jenter:)

Skrevet

Så flott at du svarer;) Tar dere også mål av barnet; altså hode, lengde vekt osv...? Hvor mye koster dette?

Skrevet

Synes det er utrolig at det er sånn prisforskjell på å ta 3D ultralyd!!!

Ser at enkelte betaler 750 kr, og her i Trondheim koster det 1300!!

Fikk også beskjed når jeg bestilte time at vi kun har 20 min til rådighet, blir det ikke bra bilder i løpet av den tida er det vårt problem.

Begynner å bli usikker om det er verd d.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...