Gå til innhold

Flere som har mistet matlysten??

nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? Jeg har ikke lyst på noen ting. Det er veldig merkelig.. Er vel ikke store plassen igjen der inni magen..kanskje det er derfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn i maaaaaaaaange uker. Har blitt litt bedre nå.

Skrevet

NEI ! ! Her etes det som etes kan........ Men plassen er det mangel på...., når det er en liten luke spises det igjen.. hehehe

Skrevet

Hehe... Det er vel ingen fare for at dette ikke er forbigående!!

Skrevet

Middagsløsta e ikke nå å rop hurra førr... men brødmat går ned på høykant!!

Skrevet

Nå nei du!! Her spis vi det meste. Til og me det som egentli ikkje spises i ikkegravid tilstand.. ;)

Skrevet

eneste som går ned her for tiden er klementiner og pepperkaker:) hehe... får jo oxo i meg annen vanlig mat men det smaker liksom ikke så godt lengre hehe...

Skrevet

Mistet matlysten...?

Mistet lysten til å _lage_ mat, ja.. Spise den, nei...

Har spist burger i kveld, jeg.. Nam!

Skrevet

Sliter med dårlig matlyst jeg også. Har fire uker igjen til termin. Jeg klarer å få i meg mat da, men ikke med samme nytelse som før... også den forbannede halsbrannen...

Skrevet

Jeg har vel det motsatte problemet- konstant lyst på mat.... Ikke er jeg småspist heller:-(

Skrevet

Trudde æ sku spise mæ i hjel di 4 første mndan.. men nu har d avtatt litt... e sulten, men finn sjelden noe i kjøleskape som friste.. men e da heldi, har en kjærest som like å kokkelere mat t mæ.. å mat e jo nesten alltid godt når den bli servert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...