Luckyme og vennen Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg har en versjon som jeg synger, men er ikke sikker på om den er rett... klappe klappe søte duppe dem i fløte først i sukker så i vann så kom det en liten mann og ville fløten smake ..på en bløtekake Hvordan er din? ;-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Slik går min: klappe klappe søte duppe dem i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaken smake med en liten stikke. Har ikke peiling på hvor den "stikke" greia kommer fra men, hehe
anna_lou Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Her er min: Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaken slikke me ei lita stikke
så var vi 4 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Klappe klappe søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann da kom det en gammel mann som ville kaka prikke "prikke prikke prikke prikk, prikke prikk prikk" (prikke på babyen sin mage) med ei lita gullstikke Martin elsker å bli prikka på magen sin
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Klappe klappe søte duppe dem i fløte så i sukker så i vann så kom det en gammel mann som kake ville smake "som "Vilde" hadde bake" : )
♥maxen min♥ Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kom det en liten mann som ville kaken prikke med ei lita gull stikke
-Hathli- Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg synger den også sånn med den gullstikka:) Men her om dagen hørte jeg ei eldre dame sang den sånn: Klappa kakesøte dyppe den i fløte først i sukker så i smør da blir kaka som den bør å klappe kake søte Den var ny for meg=)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 bake kake søte, dyppe den i fløte, først i sukker, så i vann, så kom det en gammel mann og ville kaka prikke med ei lita gullstikke
**Mamma** Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Klappe klappe søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann da kom det en liten mann som ville kaken smake og det var lille..... barnets navn.. Den har vi laget selv da.. Hi hi..
Beama Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Sånn synger vi den, og slik sang mine foreldre/besteforeldre den for meg: Bake kake søte Hendene i fløte først i sukker, så i vann Så kommer det en gammel mann og heiser opp i taket...
Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita stikke Sånn sto det i sangboken min da jeg var liten i hvertfall...
Jente april 06 og gutt juni 10 Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Klappe klappe søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kom det en gammel mann som ville fløten smake på ei lita kake Mangen forskjellige versjoner :-)
Gullklompane mine Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Klappe kake søte, duppe den i fløte, først i sukker, så i smør, så blir kaken god og mør, og ..... skal få smake, på den gode kake. Utrolig mange varianter av dennne sangen. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå