Gå til innhold

"milde midten"- her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er første trimester over for meg og da får vi satse på at kroppen min skjønner det og blir i skikklig god form vært øyeblikk...

Deilig å ha kommet såpass langt da. Gleder meg villt til å kjenne spark og få vite hvem som er i magen min:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!

Velkommen hit! Kom nettopp over selv!

Termin i starten av juni du da?

Skrevet

1.juni er termin ja. Skal bli spennende å se når babyen faktisk kommer da- ble satt i gang 14 dager over med første, så...

Skrevet

Jeg har 31 mai, så det er jo ganske nære får man si!

Sist fødte jeg på termin, får håpe jeg ikke føder noe senere nå, har bestemt meg for å få mai barn nemlig! :o)

Skrevet

Jeg håper på at babyen kommer litt tidlig denne gangen jeg også. Ikke mye selvsagt, men mai-barn hadde vært topp. Vil jo gjerne komme inn i litt rutiner før ferien i barnehagen osv, sånn at gutten min får en flott sommer og ikke bare kaos og sliten mamma. Vet ikke helt om mannen min får noe sommerferie til sommeren nemlig.

Vi får se hvordan det går med hverandre da!

Skrevet

Hei og hopp, her er jeg også! Samme termin som deg, Merrily. Kvalmen min har nok gått over nå (bank i bordet), men akkurat nå har jeg influensa så føler meg langt fra sprek.....

Skrevet

Kvalem har dessverre ikke gitt seg her enda, men det skjer vel etterhvert det også. Tiden går fort synes jeg! Mye fortere enn med førstemann.

Skrevet

Ja, tiden går fortere nå, man har jo noen som holder en i ånde... Spesielt nå når mange vet jeg er gravid og man kan begynne å slappe av på spontanabortfaren.

Hvor gammel er din første? Datteren min er snart 2 år, blir 2 år og 5 mnd mellom de. Hun er ganske krevende, synes jeg, kommet litt i trass, så det er litt slitsomt å være i dårlig form....

Skrevet

Sønnen min blir tre år i januar. Jeg var såpass dårlig det første svangerskapet at vi visste vi måtte vente med å få et barn til til han fikk barnehageplass. Så her blir det tre år og fem måneder imellom. og trassen herjer hardt her i huset også ja:-)

Skrevet

Heisann! Jeg kom også nettopp over selv. Har også termin 1.juni faktisk... Kvalmen slapp taket nesten på dagen, veldig rart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...