Gå til innhold

noen fra Nordhordland som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 6 uker, og hadde vært kjekt bli kjent med andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Nordhordland bor du?

Strilen

Skrevet

Holsnøy, frekhaug. du da

Skrevet

jeg bor også på holsnøy. Har en liten jente på 9 dager og en gutt på 4år.

Skrevet

Jeg bor på Frekhaug.. gullet mitt er 10uker i morgen :)

Skrevet

Hei dere på Holsenøy/Frekhaug. fortell om dere selv da:) Jeg er 27,gift og har en liten jente på 6 uker. Bor på Frekhaug. Hva gjør dere på om dagene foreks?

Skrevet

Hei :)

eg e 20 år, samboer og er mamma til en liten jente på 10 uker. bor også på frekhaug. hmm, ka eg gjør på om dagene.. har vært en gang på småbarnstreff her på frekhaug, det som er om torsdagen på sykehjemmet, det var veldig koselig, skal gå dit igjen. ellers har de jo også et småbarnstreff om mandagen på brannstasjonen, der skal eg og prøve å gå en gang. viss det e fint vær, så tar eg meg gjerne en trilletur (er dårlig på å gå i regnvær dessverre). pluss at det jo er litt kjedelig å gå aleine. har en søster som også er i permisjon, så noen dager besøker eg henne og sønnen hennes. noen dager tar eg meg en tur på senteret i knarvik, hender jo eg har noen ærend der. hmm.. ellers går det jo også noen dager med til husarbeid hjemme og ellers noen dager driver eg bare dank hjemme på sofaen :) lov av og til det også, hehe..

ka bedriver du dagene med da?

Skrevet

vi har ikke vært på de treffene enda, men tenkte få det til en dag. Vi prøver å gå en tur hver dag,men ikke alltid like kjekt i dette været, og litt kjedelig alene. Ellers hatt litt besøk, og så er det jo alltid noe husarbeid å gjøre.. Enig med deg at det er lov å ligge på sofaen også:) Går alt bra med jenten din?

Skrevet

Ja, alt er veldig bra med henne.. har vært heldig jeg, har nemlig fått et sovebarn, hehe.. hun sover hele natten uten mat :) legger henne kl 21 om kvelden og da sovner hun uten problemer.. og så sover hun til morningen. i dag sov hun fra 21.00 til 8.30!!! så fikk hun mat og så sov vi til litt over 11:) hehehe.. andre dager sover hun til halv seks, spiser og så sover hun til ca 9.00. og det er det tidligste. helt herlig. jeg våkner omtrent uthvilt hver morning :)

ellers er hun kjempegrei om dagen også. smiler masse og er stort sett alltid blid. er jo ikke så rart det, når hun sover så godt, blir jo uthvilt hun også. hun sover også masse om dagen. i vognen sover hun veldig godt :) så jeg er heldig med andre ord! hehe

ellers har eg en kjempelang jente. var helt normal når hun ble født 3450g og 50cm, men på seksukerskontrollen hadde hun vokst 10cm, hehe. da var hun 4465g og 60cm :)

er alt bra med deg og din lille da?? hvordan går det?

Skrevet

hei hei dere to. slenger meg på dere jeg:) Jeg bor også som sakt på frekhaug. (mjåtveit) er 27 år, samboer og har en gutt på 4.5 år og en liten jente på 11 dager. Vi driver fremdeles på å tilpasse oss hverdagen og forandringen fra 1 til 2 barn. Foreløpig er hun veldig snill. Gråter når hun er sulten og sover mye. Har tenkt å ta meg en tur på det treffet på sykehjemmet jeg også. Men tenkte å vente til hun er blitt noen uker.Når på torsdagene er det?

Ellers var min "lille" jente 4030g og ca 53cm når hun ble født og hun har klart å spise seg opp til 4375g. så hun er et lite matvrak. cm er bare ca for hun ble født i sete og de ville ikke strekke på bena hennes. Men sist hun ble målt klarte vi nesten å strekke bena helt ut og fant ut at hun er ca 53 cm:)

Skrevet

Heisann!

Tilde var bare 2440gram og 46 cm når hun ble født. De fant aldri ut hvorfor hun var så liten.Ble født en uke før termin.

Men nå på 6 ukers kontrollen veide hun 4 kg akkurat og passert 50 cm. Så tror ikke hun blir liggende lenge bak jevnaldrende.

i dag har vi bestilt dåp til den 14 januar.Det blir kjekt.

Jeg har ikke vært på noen av de treffene enda. Vet bare det er mandag og torsdag. Ellers triller vi tur hver dag storsett, så hvis noen vil ha selskap på turer, gi beskjed:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...