Gå til innhold

Jippi, endeli permisjon:-)

Anbefalte innlegg

Helt hærlig å tenke på. Nå har permisjontia begynt og jeg kan slappe av litt forhåpentlig før det skjer noe.

Var ferdig på jobb kl 1430 i dag egentlig men gikk ikke att før 1715. Uff håper jeg har huset alt jeg måtte gjøre og fått gitt alle beskjeder videre til hu som skal ta over etter meg. Ja ja det er i allefall deilig å tenke på at nå har jeg fri:-)

Jenta på 21/2 snakker å veldig på babyen om dagen. Virker som hu har forsona seg meg at a skal bli storesøster. Godt det å.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7117238-jippi-endeli-permisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis! Må vær godt å få permisjon nu ja... æ går hjemme tel vanlig... e på attføring og e fjernstudent... Frøkna mi e litt over to år ho også... og e vældi opptatt av babyen... men e vældi spent på kor ho tar det når babyen kommer ut... førr trur ikke heilt ho skjønna ka det innebær, sjøl om vi har snakka masse om det ;D

Har kjøpt ho dokke som ho skal få i julegave... så kan ho hold på med dokka mens æ hold på med babyen...

Også si ho jo at ho skal hjelp med å hent bleie og klea ;D

Klem

Vi har å kjøpt dokke som snuppa skal få til jul. I dag hr hu fortalt oss at hu og lillerbror skal bade sammen, leke sammen, få brus om mat an henne. Me kniv det kunne han ikke få. Det er han for liten til. De er jo så hærlige da. Blir spennende å se hvordan hun tar det når babyen endelig kommer:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...