♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 ...Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men har fått begynnende bekkenløsning tror jeg. hatt lenge vondt i ryggen, men igår ble det skikkelig sånn vondt bak i ryggen på venstre side med stråling nedover i låret. Har lagt i hele dag pga denne vondten. Men nå utover kvelden så stråler det og stikker liksom i begge leggene, er det flere som har det sånn eller? Er skikkelig ekkelt...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2006 Er'e bare mine legger som er sånn...????
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Vær så snill... Ingen som vet hva det kan være?
CiljaS Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Har du vann i leggene kanskje? Jeg har vondt i leggene hver natt. Mistenker at det er pga vannet. Plaget med leggkramper tidligere, det har jeg ikke mer, nå er de bare vonde. Mye rart som skjer med kroppen vår i disse dager, tror ikke smertene i leggene er så farlig. Smerter nedover hoften høres ut som bekkenløsning. Om du får plager med det er det jo bra det skjedde så sent i svangerskapet!
samboer87 Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 har det sånn skikkelig mye jeg også...og leggkrampe, gjør jævlig vondt!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2006 Ikke noe vann nei, bare sånne "strømnninger liksom...skikkelig ekkelt er det. Glad bekkenløsning kom nå og ikke for 3 mnd siden ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå