Gå til innhold

Hva er du stolt over som mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du stolt over at du gjør eller klarer som mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stolt over at eg klare meg aleine så godt som eg gjer, og er stolt over at eg klarte fullføre utdannelsen min samtidig som eg hadde en nyfødt unge! =)

Du da?

Skrevet

huff, det er det som er så vanskelig....vet ikke om jeg er stolt over noe.

Skrevet

Er du ikkje stolt over barnet ditt en gang? Kor gammer er ungen din? Og kor gammer er du om du ikkje har noe imot at eg spørr?

Skrevet

Er stolt over at jeg har oppfostret en flott liten gutt som er trygg, glad, fornøyd og er godt utviklet grovmotorisk.

Skrevet

han er bare 12 uker gammel, men jeg er kjempestolt over alt som har med lillegutt å gjøre! han er sunn og frisk, snill og utrolig søt! stolt over meg selv som har født en liten gutt, og i det hele tatt stolt over at han er min!!! min lille skatt... :)

Skrevet

Jeg er stolt over at jeg har fått en så flott gutt (ved hjelp av min egen kropp.... og litt pappaen sin fortjeneste), og så er jeg kjempestolt over at jeg klarer å gi gutten mat fra egen kropp så han er blitt stor og sterk og utvikler seg. Amminga har ikke vært helt enkel, som du sikkert skjønner. Stolt over at han har fått tillit til meg, og liker meg som jeg er....

Skrevet

Jeg er i grunnen stolt av alt jeg!

At hun er så vakker såklart, smilehullene hennes, det gode smilet, at hun er så trygg og tillitsfull, at hun er kjempegodt utviklet motorisk, at hun nylig gikk sine første skritt, at hun har to tenner, at hun liker å bade, at hun har lært seg å si tittei...hihi.

Skrevet

jeg er kjempestolt over barna mine, er foresten 30. men det jeg mente er stolt av noe som jeg ikke var før. Altså noe jeg gjør. Skulle ønske det var a jeg var flink til å ha middagen klar hver dag når mannen kommer hjem, eller at jeg trente masse. Men jeg er akkurat like surrehue som jeg var før jeg fikk barn.

Skrevet

Vel hvis en skal skryte av seg selv, så er jeg faktisk stolt over hvordan jeg takler jenta mi på 4 år, hun har diagnosen adhd, og er til tider meget krevende.

Off liker liksom ikke og skryte av seg selv da.:o)

Skrevet

Må jo føye til at jeg selvfølgelig er kjempe stolt over alle barna mine, alt fra hvordan minsta smiler, til 2 åringen ler, og hvordan 4 åringen tar seg av småsøsknene sine.:o)

Skrevet

At jeg/vi som helt uvitende foreldre (var helt grønn på baby) greier å gjøre ting "rett", slik at vi har fått en trygg og blid baby.

Skrevet

Visst det er noen trøst, så er eg meir surrehue no enn ka eg var før eg fekk unger, du skal vere stolt over at du faktisk har håndtert og oppdratt 3 barn, det er jo faktisk en fantastisk prestasjon!

Skrevet

Er kjempe stolt over at jeg klarer dette helt alene! :) Vi har det kjempe fint - Emilia & jeg! <3

Skrevet

Jeg er stolt over myyyye :) mest av alt jenta mi da:) men også stolt over hvordan jeg har taklet alt som har skjedd den siste tiden både på godt og vondt, stolt over at jeg klarer å sjonglere alt av gjøremål, stolt over at jeg er flink til å ta vare på kjæresteforholdet mellom meg og min elskling osv :) Nå begynner livet å komme på skinner igjen, å da er det deilig å leve..

Skrevet

Også er jeg kjempe stolt over at jeg klarte å bære frem og føde ei perfekt lita jente :) DET er noe alle mødre kan være kjempe stolte av! se for dere alt sytet det hadde vært hvis menn skulle føde, her hjemme må han jo nesten legges inn bare fordi han er litt snufs og har vondt i halsen hehe :)

Skrevet

jeg er stolt over at jeg fiksa den grusomme fødselen uten å få panikk.Er stolt av alt med gutten min,han er jo bare perfekt.Er stolt over at jeg fikk til å amme gutten min til slutt selvom det tok lang tid

Skrevet

Jeg er stolt over å ha båret frem en perfekt liten gutt. Født han og gitt han alt det han trenger. Er en glad,trygg og fornøyd liten gutt. Han er min første baby,så må si jeg er rimelig stolt over alt det nye han lærer seg..hehe.. Ler mye,smiler mye og ruller fra rygg til mage. Er jo så mye han har lært nå i løpet av det første halve året sitt :)

Alt sånt smelter mitt hjerte og jeg får mest lyst til å bare kose kose kose masse med han.. :)

Skrevet

Jeg er stolt over å ha bragt frem 3 flotte barn til verden. Jeg er stolt over at de er harmoniske, trygge og utadvendte barn som stoler på seg selv og sine evner. Synes jeg er en flink mor jeg, selv om jeg også har dager jeg føler meg håpløs.

Skrevet

Jeg er stolt over måten jeg har klart mamma rollen.

At han har et trygt hjem med en snill mamma og pappa som bryr seg om han og...

Det jeg kommer på nå i farta:)

Skrevet

Jeg tror surrehuer er minst like gode mødre som de "strøkne" mødrene! Jeg tror jeg er litt for effektiv! Dvs at jeg er altfor opptatt av å gjøre mange ting på en gang, og å få ALT unna fortest mulig. Jeg har to små barn, men stiller krav til meg selv om at jeg skal holde huset rent og ryddig, jeg skal tbli i like god form som før, og jeg skal få gjort endel av jobben (dvs. doktorgraden) før jeg er tilbake fra permisjonen. Skulle ønske jeg kunne klare å slappe mer av! Jeg blir stressa av å stille så store krav til meg selv, og det tror jeg ikke jeg blir ei bedre mor av. Skulle ønske jeg var litt mer surrehue!

Skrevet

at jeg klarer å ta mine egne besluttninger om hva som passer oss best, og stole på dem. at jeg vet og kjenner mine egne begrensninger, og vet at noen dager er jævlige mens andre er fantastiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...