Gå til innhold

Hvor mye sover babyene deres pa rundt 2 maneder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes min sover sa mye....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover fra åtte om kvelden til mellom åtte og ti om morgenen, avbrutt av to matinger. Så sovner han igjen på formiddagen og sover en time, to eller tre, avhengig av om vi er ute og triller eller ikke. På ettermiddagen har han også en god, lang lur før han er våken noen timer. Så det blir en del timer i løpet av døgnet. Noen dager mer enn andre selvfølgelig.

Skrevet

Min lille tass slumrer mye i løpet av formiddagen. Kommer litt an på hva vi gjør, men synes stort sett han sover, men våkner iallfall hver annen time for å få mat. Er da våken og smiler og gurgler og ser på alt som er omkrikng.

Ofte kan han være våken fra ca 17 til midnatt. Noen ganger sover han litt imellom også. Sovner ofte i ti-tiden. Da håper jeg at han skal sove for kvelden, men nei! I det siste har jeg ammet ca med to timers mellomrom om natten. Noen netter er jeg heldigere... Det meste han har sovet i strekk på natten er fire og en halv time...

Jeg har andre barn som sov mye bedre om natten. Synes de sov mye på dagen også. Var da litt bekymret! Men uten grunn, de er friske og raske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...