**My little Miss drama and I** Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 For ikke så lenge siden var det etterspørsel etter amme bh med litt innlegg(ikke de helt tynne) noe jeg å sterkt ønsker! har vært overalt cubus, kappahl osv.. Var Tilfeldigvis på Lindex i dag å der hang de... Fine var de å litt tykkelse på de uten spiler som er anbefalt.. Blei så gla ,bare klarer ikke de tynne bh"ene, disse var midt i blinken forskjellige fasonger å..:-)JIPPPIIIIII... Så til dere som har spurt etter dette.. Ta en tur innom Lindex:-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Finnes de med spiler også? Etter mye testing sist jeg ammet fant jeg ut at spileløse bher ikke er noe for meg!
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Så ikke så nøye etter jeg blei så gla når jeg endelig fant sånne ,men håper det:-) vil ha begge deler jeg..
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Bare et tips: Vent med å kjøpe til etter sykehusoppholdet! Når melka kommer blir det nemlig kjempemeloner på mange... Jeg gikk opp to cup-størrelser på EN natt... Hadde en morsom prøverunde den dagen. Mamma måtte være med, hun sto bak og holdt ammeinnlegg over puppene mine mens jeg tredde på bh etter bh - jeg lakk som en sil ;o) Utrolig festlig minne å se tilbake på )
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 På kapphal har dei litt tykke amme bh`er med spile:-) Kjemegode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå