Gå til innhold

Amme bh, de litt "tykke"! En god nyhet jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden var det etterspørsel etter amme bh med litt innlegg(ikke de helt tynne) noe jeg å sterkt ønsker! har vært overalt cubus, kappahl osv.. Var Tilfeldigvis på Lindex i dag å der hang de... Fine var de å litt tykkelse på de uten spiler som er anbefalt.. Blei så gla ,bare klarer ikke de tynne bh"ene, disse var midt i blinken forskjellige fasonger å..:-)JIPPPIIIIII... Så til dere som har spurt etter dette.. Ta en tur innom Lindex:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes de med spiler også?

Etter mye testing sist jeg ammet fant jeg ut at spileløse bher ikke er noe for meg!

Skrevet

Så ikke så nøye etter jeg blei så gla når jeg endelig fant sånne ,men håper det:-) vil ha begge deler jeg..

Skrevet

Bare et tips: Vent med å kjøpe til etter sykehusoppholdet! Når melka kommer blir det nemlig kjempemeloner på mange... Jeg gikk opp to cup-størrelser på EN natt... Hadde en morsom prøverunde den dagen. Mamma måtte være med, hun sto bak og holdt ammeinnlegg over puppene mine mens jeg tredde på bh etter bh - jeg lakk som en sil ;o) Utrolig festlig minne å se tilbake på :o)

Skrevet

På kapphal har dei litt tykke amme bh`er med spile:-) Kjemegode!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...