Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Når jeg begynner å jobbe igjen er gutten min 2 år. Da skal jeg si til sjefen min at jeg trenger å ha ammefri! Hun problematiserte nemlig no sinnsykt og godtok det egentlig ikke da jeg begynte å jobbe mens guttungen var 7 måneder så nå har jeg lyst til å kreve ammefri bare for å se ansiktet på henne! Det er selvfølgelig ikke reelt, men jeg vil bare se trynet hennes. For moro skyld! PS! Jada, jeg skal si at det er en spøk etterpå.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hehe, spøk i vei, du! Jeg har faktisk ammefri når jeg jobber, og min er 22 mnd ;o) Og det er reelt!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 hehe... tenker hun blir satt ut da ja:)
Blomman Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, du har faktisk rett på det ja om du ammer. Se ammehjelpen.no - se på menyen til venstre på sida - langt ned finner du rettigheter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå