Gå til innhold

Trenger hjelp av dere flinke jenter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmmmm.....

Kankje han også må få i seg noe? Gi rumpetrollene litt ekstra energi. Kan anbefale sjokoladesaus, men bruk av hender er ikke tillatt ved inntak.

Lykke til!

Dette er jo et idiotsikkert råd, så det bør klaffe denne gang!

:-) :-)

Annonse

Å herregud Turbotrollet!

Du gjør det helt feil!

Du må svelge HALVPARTEN og la resten komme oppå magen din. Det er jo tross alt der du vil at spiren skal komme, vel?

Djiiiiisas, så uvitende enkelte er................

trodde man skulle gurgle litt jeg da, sånn for å sette konsistensen og løse opp eventuell klumpete sed?

ellers vet jeg at det IKKE fungerer med isbiter, er fare for varige froskskader.

det å ha litt varm drikke i munnenførsthjelper,såfårdunoe å svelge ned med og. da kommer de jo fortere til magen.

HÆÆÆRRLLIIIII damer! :)

endelig litt humor igjen! :)

hvis du er blond og har sånn ca tre celler i toppetasjen så skulle d jo ikke være nødvendig å svelge engang.. bare nusse litt sånn liksom atte!!

(og ingen hets mot blonde for jeg er lys selv! :)

Takk for gode tips jenter! Nå skjønner jeg hva jeg har gjort galt...

Hva med å lage en liten butikk av dette?

Foretningsideen er følgende: Vi samler ferdiggurglet sæd med de aller beste svømmerne. Så blander vi sæden med sjokolade, banan og jordbær, tapper på små kartonger og selger som nyydelig smoothie.

Dette må bli en salgssuksess!

Noen forslag til navn?

Annonse

Du må ikke svelge det med en gang turbo... du må la det ligge å godgjøre seg litt før du svelger, ta gjerne og bland det med litt mais.. det pleier å funke.. har lest at det er flere som har blitt gravide på den måten:)

Lykke til..

TUSEN HJERTELIG TAKK for mange gode tips!!! Det med isterningposene var vel slett ikke dumt :) Her skal mannen "melkes" med en gang for å starte nedfrysningsprosessen :) Jeg er jo ikke helt ferdig med tanta ennå, så da er det jo likevel ingen vits å ha sex bare for å kaste bort de verdifulle svømmerene!

Ang smoothien... Hva blir navnet der?

"BiM-jentenes Frukt(bare)-smoothie"??

"Frukt(sommelig) smoothie"??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...