Gå til innhold

Sjekkes dere for åpning?

Anbefalte innlegg

Nå som vi begynner å nærme oss fødsel går vi jo hyppig hos jordmor/lege. Ser at noen blir sjekket for åpning her. Er dere mange som blir det? Hadde egentlig lyst å bli sjekka i dag men skjønte fort at det var det ingen vits i å spørre om, jordmoren hadde syntes det var tull og tøv. Etter å ha 7 timer med non stop kynnere i går tenker jeg noe kan ha skjedd... Får vel bare være tålmodig... Pokker ikke lett.

Er egentlig ikke utålmodig ang. fødsel, er bare så sliten nå. Søvnmangel og litt lei av å gå hjemme tror jeg. Var jo sykemeldt en mnd før permisjonen pga premature rier. Det begrenser seg hvor mye jeg kan løpe rundt så lenge jeg får mega kynnere bare jeg går 2 skritt. Orker nesten ingenting.

Uff, enda et klage innlegg fra meg, dette er jamen dagen. Grinte på telefon i sted til samboer som er på jobb. Må være disse forbaska hormonene, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7116270-sjekkes-dere-for-%C3%A5pning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke bidd sjekka æ...

Du ska bærre klag Bekkeblom... vi tål det veit du ;D Så kan vi syt og bæs litt telbake av og tel også... e ikke nå særli å vær i dårli form...

Håpa formen bedra sæ litt og at du får sov litt...

Stor klem

blir ikke sjekket. jordmor ser ingen vits i det. Og det gjør egentlig ikke jeg heller. Man kan jo gå leeeenge med åpning, det behøver ikke bety noen ting, bare lager falske forhåpninger... like greit å la være synes jeg..

Men skjønner jo at man blir litt nysgjerrig også da.. lurer jo på det selv også:)

Ble sjekket da jeg hadde rier men synes ikke det var veldig vondt, bare ubehagelig. Men som kab sier, gir vel bare falske forhåpninger. :)

Det er bra en kan syte litt her inne, vi vet alle hvordan vi har det. :) Er ikke så lett å forstå for venninner som aldri har vært gravide... Og klager jeg til mamma får jeg bare høre hvordan hun taklet 3 svangerskap i full jobb bla bla bla. Hun mener vi syter sånn i dag, jeg derimot tror nok det er større press i dag på å være karriere kvinne, husmor, kjæreste, sex partner, mamma osv enn det var før. Vi skal liksom være superwomen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...