♥nonah♥ Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 skal jeg settes igang.. gruer meg så.. før termin, bare noen dager da... men har lite forstervann - hva betyr det????
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Lykke til!! Har hørt at man har mer smerter når man settes igang, men dette greier du sikkert fint. Kvinnelig urkraft.
♥nonah♥ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 hehehehe.... forsøker du å skremme meg nå? Det virker i alle fall fint.. Men du sier noe - vi har sikkert noen sånne kvinnelige superkrefter der inne et sted.. Men jeg tenkte mye på det med vannet, er det noen som vet hvorfor det kan være grunn til å settes igang?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Det skal vel være et visst nivå sikkert for at babyen skal trives.... glemte du å spørre ...?
♥nonah♥ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 han sa at den ikke hadde vokst så mye den siste uken, og at det var lite forstervann.. men ikke noe mer. Ble litt paff.. fikk ikke sagt så mye egentlig.. han er kjempe flink, men jeg ble likssom litt sjokkert over å skulle føde. he he..
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Oi kor spennanesn... du skal se det går fint... du får ha lykke tel... har ikke peiling på fostervann, men har fått med mæ at man må ha en del av det førr at det ska vær bra førr babisn i magen... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå