tulle15mai:) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 jenta vår er 6 mnd nå og kan sitte ganske lenge nå før hu detter langsomt til siden.. men så herlig altså ) Jeg synes hun virker så "sterk" i rygg og hele seg, men har ingen å sammenligne m? hun aker seg også litt bakover...
mai mammaen til to Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 datteren min er 6 mnd og. hun sitter helt også ., men hun kan ikke sette seg opp alene enda (fikk mye pepper her inne når jeg sa at hun kunne sitte) datteren min er VELDIG aktiv. hun skyver seg bakover. prøver og prøver å komme seg frem men det får hun ikke til enda. men hun snur seg rundt i ring, og ruller. hun er en super ruller. kommer seg over alt.. utrolig vittig å se på... hun begynte med det dagen etter 4 mnd dagen sin... og blir bare bedre og bedre..
sprellemor Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 I fanget har hun sittet lenge (lener seg frem og setter seg opp selv med helt rett rygg), men kan ikke sette seg opp for egen maskin på gulvet. 6 1/2 mnd. Tulla vår åler seg rundt hele leiligheten. Her må det passes på for dette går fort. Hun står til og med opp på alle fire og vugger litt i blandt.
tulle15mai:) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 så bra, moro! utrolig givende og herlig å følge utviklinga!! andre som sitter a tru?
MintCondition Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Guro satte seg opp selv da hun var 7 mnd ca Før det satt hun selvsagt i fanget vårt og slikt, stødig fra en 4-måneders alder tenker jeg, men satte henne ikke opp midt på gulvet og lot henne sitte.
Mathoka Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Hi hi...mulighet for å skryte litt...jippi =) Lillegutt som straks er 7 mnd satte seg opp selv da han var 6 mnd, men gjør det ikke hver dag, er mest sånn halvsittende stilling på siden...Han begynte å rulle på 3 mnd dagen, åle seg rundt da han var 4 mnd, krype i en vannvittig fart da han var 5 mnd og nå krabber han rundt som bare det...har begynt å reise seg opp på knærne, så reiser seg vel snart på føttene også da...litt stolt jeg da *tihi*
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Min gutt satt selv med suuuper-rak rygg da han var 5 og en halv måned. Merket det plutseligen dag. Tror han falt en gang eller noe sånt. Han kunne ikke sette seg opp før en måned seinere, men jeg gadd ikke stresse med å ikke la han sitte før han klarte akkurat det, for det var helt tydelig at den gutten var sterk nok i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå