Gå til innhold

Juni: Har deres babyer begynt å foretrekke noen personer over andre???


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Martin nekter å være sammens med pappaen sin. Det har skjedd helt plutselig, men nå vil han bare kose og leke med meg. Kun jeg som får legge han (bestemora også hvis vi ikke er der), stelle han og mate han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joakim har enda ikke begynt å bli redd, men foretrekker Bestemor, tante, Far, meg over f.eks Farmor! Men enda smiler han til de aller aller fleste! =) *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen her ILL skriker hos bestefar (pappa`s side) og har vist tendenser hos andre mannfolk også...!!og han er veeeeeldig vanskelig å legge for pappa...virker som om bare mamma får lov til det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker best mamman sin nå da...men det forandrer seg nok med tia...er ikke blitt "redd" noen enda - men trenger noen min. i fanget når vi er på besøk, sonderer terrenget, så er han en solstråle etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe særlig av det her. Derimot er han veldig opptatt av mamma (altså meg), klarer ofte ikke å ta øynene fra meg. Og tar jeg frem puppen for å pumpe mens han ser på, blir det hyl og skrik - for den puppen vil han ha - hehe.

Merker også at han har større fokus på meg, pappa´en og storesøster enn andre når vi er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min liker ikke legen vår...han er dansk og inder. lillemann blir hysterisk bare han ser han. kjempe koseli :( isaac er jo som sagt verstens største mammadalt..så han foretrekke meg ja....spesielt på kveldene. men det har han gjort i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her merkes ingenting egentlig.. martine er veldig glad i pappan sin. Hu stråler som ei sol hver gang hun ser han. Han jobber en del, så er som regel bare litt på kvelden hun ser han. Så forløpig så er nok Martine ei pappa-jente. Sys det er litt koselig også jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...