vinterbarn ;O) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Idag har jeg hatt endel mens smerter i mage og korsryggen... er dette normalt?? Virker ikke som tak eller kynnerer.. sikkert ikke noe å bry seg om, men bare lurer på om det er normalt!!!
trenger å være anonym nå Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg hadde for et par uker siden. Var visst urinveisinfeksjon. Hadde ikke noe andre symptomer på UVI, så ble litt overrasket
kaz23 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 jaaa!! takk for at det ikke bare er meg.. Sov nesten ikke i natt fordi jeg hadde så vondt. Jeg har nettop gått på selexid kur, så hvis det er ny urinveis infeksjon blir jeg gal! Hadde veldig vondt nederst i magen og bak i korsryggen. Har murret litt i dag og. Men kjennes ikke ut som kynnere. Kan være vokse smerter eller det at babyen trykker seg ned i bekkenet. Skikkelig ubehagelig jah, men håper det ikke vedvarer! Er i uke 32. Lykke til videre=)
vinterbarn ;O) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 åh... tusen takk for svar. Jeg var hos legen igår, alt var bra. Hun hadde vel funnet ut da om jeg hadde urinveisinf. Jeg nevnte ikke noe om dette til henne i går, hadde ikke vondt da.... Men babyen er godt aktiv.. men blir fort bekymret nå gett ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå