Gå til innhold

hvit stellepute ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet målene(lengde og bredde) og hvor tykk bunnen og sidene er, finner den ikke på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen mål, menmå bare si at jeg er veldig fornøyd med den, vi brukte den i barnehagen hvor jeg jobber. Også er de jo så billige at man kan jo bytte den ut. Jeg jobber på småbarnsavdeling med barn fra 8 mnd til 3 år og det er den vi bruker;o)

Har absolutt tenkt til å kjøpe en slik selv ;o)

Skrevet

Tror den er ca 40x60 cm, men er ikke helt sikker. (minner litt om størrelsen på de stellemattene som følger med stellebager...) Den er kanskje 3-5 cm tykk, og har oppblåsbare sider.

Skrevet

Hei!

Jeg har hvit stellepute fra IKEA. Målte den akkurat nå; selve underlaget/puta er 60cm x 35 cm. Med de opplåsbare sidene blir totalen ca 65cm x 45cm. Hvis det er denne typen du mener da...

Skrevet

Ingen som har navnet på denne stelleputa? og kanskje pris? Kommer meg ikke på ikea selv, må sende mamma og vil gjerne kunne gi henne så detaljerte opplysninger som mulig så hun slipper å lete seg ihjel...

Skrevet

Husker ikke hva den heter... kosta 69,- tror jeg. Tror også at de bare har den ene typen.. Gull-ett eller annet..

Den er fin. Brukte den med førstemann.

Skrevet

Brukte den med førstemann vi og :) Men den er forsvunnet så vi trenger ny... og den ligger altså ikke på nett så vidt jeg kan se.

Skrevet

den heter gullungen:) har akkurat pakket opp min:) så fin atte:)

Skrevet

Brukte en sånn til førstemann vi også. Kjempe fin og grei den! Kanskje litt kjedelig med hvit, men man har jo et søtt håndkle oppå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...