Gå til innhold

Juni: Jaaaaaaa!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Tror at Teodor sin lille " jeg hater mamma, mamma er dum, jeg vil ingenting og alt er bare galt " fase er over!! Jaaaaa :)

Han har begynt å sove på dagen og ettermiddagen igjen, han er sååå blid og god, han ruller rundt og leker ( kom seg ut av vippestolen idag! ) og alt er bare fint nå :) Han tar smokken igjen, og spiser kjempegodt:)

Har hatt 3 fine netter på rad, han sovner greit ( kan våkne å gråte litt etter en times tid, men det går over fort ) og sovner godt hele natten, til i 11-tiden :)

 

Så glad for at alt er " normalt " igjen :) *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååå bra!!!!

Håper min joakim følger etter!! Han har blitt seg selv igjen på dagen, NATTEN derimot.. Så, det blir spennende å se i natt da..

 

Godt å høre at du har fått din gode Teodor tilbake! Han er sikkert glad for å være tilbake også! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrer og tær for at det varer!! Mini er syk så jeg forbereder enda en våkenatt...:( blæh!! Søvn? hva er det for no??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så deilig *missunnelig* - jeg vil også ha min "ordentlige" guttebass tilbake...

 

Krysser fingrene for at det virkelig er tilbake til normalen for deg!!

 

Send over litt sånt normalt gjenge støv til oss også a...

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å ha min lillemann tilbake :) Han er en drøm :) Fant vel ut at det ble kjedelig å ikke sove på dagen ;) Nå er han bare blid å god hele dagen :) *krysser fingrene for at det varer til han blir 18*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...