Happy-32 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jepp, ganske lei nå. Er 4 dager på overtid, så jeg kjøpte meg et klyster. Det var jammen ikke enkelt å ta det selv, og ikke var det spesilet behagelig. Men jeg håper det kan ha en effekt for å få fødsel i gang. Har bare prøvd det en gang før, og det var forrige fødsel, og da ga det fortgang i alt. Men da hadde jeg også mer enn 2 cm åpning. Det var jordmor på sykehuset som sa at jeg kunne prøve klyx en gang for å se. Krysser fingre og tær, vil se min lille baby nå. Og vil bli ferdig med fødsel, som forresten bli en setefødsel. Noen som har prøvd klyster og hatt effekt av det?
ronja irene Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 har ikke prøvd klyster, men har tatt en stor dose med lakserolje for 1 time siden. skal bli artig å se om det funker:-) er 1 dag på overtid jeg da, er temmelig lei nå ja lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg tok mini klyster to uker før termin sist, å da begynte riene på meg. Så siden jeg skulle ta keisersnitt, så måtte jeg da ta keisersnitt to uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå