Gå til innhold

Hvor ofte passes deres babyer av andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og samboeren min skal til Danmark ei helg sammen med et vennepar i desember. Egentlig uten barn, men jeg vet ikke enda om jeg vil være fra han så lenge... Han er bare 5 mnd da.

Ellers har vi hatt barnevakt ei gang. Da var han 1 mnd ca. Bare en kveld til i 12 tida på natta...

Skrevet

Han er 6,5 mnd. og han har overnattet èn gang hos farmor og farfar og èn gang hos mormor og morfar.

Skal overnatte èn gang til hos mormor og morfar i desember.

Skrevet

Jenta mi blir tatt med på trilletur av farmoren sin ca 1 gang pr. uke. Hun spør stadig vekk om å få passe henne :)

Mormoren har passet henne mens jeg har gjort litt ærender innimellom. I tillegg har hun passet henne en kveld fram til kl 03.00 på natten og en hel kveld/natt/formiddag.

Tanta og onkelen hennes har passet henne en kveld fram til kl 01.00, mens vi var i et bryllup, men da måtte vi hjem siden hun plutselig ikke tok flaska...

Skrevet

Vår er 10 måneder. Han har overnatta borte to ganger, da han var 8 måneder og 9 måneder. Ellers har han blitt passa på kvelden noen ganger av besteforeldre og onkel/tante når jeg og mannen min har vært på noe (konserter/fester). Og passes jo av og til på dagtid når vi er på besøk hos besteforeldrene :-) F.eks at de vil trille tur, eller at de har ham mens vi er butikken osv.

Skrevet

6 1/2 mnd. Har barnevakt i snitt 1-2 gang i mnd. Viktig for parforhold og besteforeldre. :-)

Skrevet

Jenta mi er ofte på overnatting, ho er 9 mnd no, var første gangen vekke da ho var 5 uker, ellers har ho vel vert borte på overnatting ett par ganger i mnd siden da, men eg er jo da aleine med ho!

Da ho var 5 mnd var eg borte fra ho ei heil helg, fra torsdag til søndag! Var hardt, men det gjekk bra, og man har faktisk godt av det, er ikkje noe problem for ungen, er bare vi som sliter :)

Skrevet

Aldri.....(: Å det er ikke fordi jeg ikke vil, FOR GUD BEVARES DET HADDE VÆRT DEILIG MED LITT AVLASTNING!!!!! Både for oss foreldre og for gutten selv. jeg har ingen slekt her hvor vi bor, men sambo har hele slekta si her. Men det hjelper ikke når det ikke er noen som viser interesse for å passe noen timer om så var, nå og da. Sutre,sutre.

Skrevet

e vi har litt spesiell bo situasjon da fordi vi bor på samme går som svigers og vi har to firmare som drives hjemme fra så vi er alle fire <"hjemme" så svigers passer minsten en del.. men har ikke gjørt det over natta ennå... de synes han er forliten..... 4 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...