Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Det er faktisk fælt å angre på at man har blitt mamma.. men jeg har gjort det med jevne mellomrom siden han ble født ja.. er alenemamma,uten at pappaen eller noen andre stiller noe særlig opp.. jeg har ikke ført en skikkelig samtale med noen som ikke har med barn, bleier, osv på snart 11 mnd... eg vil være meg litt igjen og...
snull Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hvis det er noen trøst, så er jeg også DØDSSLITEN....
LivetErEnLek Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Dersom du ikke har noen som kan avlaste deg, så foreslår jeg at du tar kontakt med barnevernet. Det er ikke så skummelt som det høres ut, og de kan hjelpe deg slik at du får avlastning, feks en helg i mnd. Det er ikke bra for deg, og ikke bra for gutten din at du er så utslitt og lei som du er nå. Jeg vet om flere som har gjort dette, og som er kjempe fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 ja,kanskje jeg skulle gjort det.. jeg begynner i jobb no i desember da,han går til dagmamma, det blir nok bedre da.. takk for svar
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Ta den hjelpen du kan få. Klart du er sliten stakkars deg. Nå er det ikke lenge til du begynner å jobbe og da blir det nok andre boller. Da får du tid til å savne småen og det er ikke så dumt, litt sosial stimuli fra voksne folk er også godt for sjelen din. Stå på litt til og husk det blir lettere når han blir litt større og litt mer selvhjulpen.
*ulvemor* Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 føler med deg ja, du skal se det blir mye bedre når du får den avlastningen som dagmammaen vil gi. Er alenemor selv, men både pappaen, familien og venner stiller opp, og jeg må si at det har hjulpet mye ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå