Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Leste her inne for lenge siden at i uke31 skulle/kunne en ta kobbersalve Hva er dette og hvorfor skal en bruke dette?
♥marita&jentene♥ Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hei.. Kobbersalve er en salve som skal mykgjøre området nedentil og forebygge at du rivner så mye under fødsel. Jeg har brukt det men er noen uker til fødsel enda så vet ikke om det funker enda... Men har hørt mye positivt om den,så håper at det gjør underverker.
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 får man tak i denne hen? kjøpt jordnøttolje jeg,noen forskjell i effekten??
Tess30 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 jordnøttolje skal åsså kunne brukes!!! Har det, men orka ikkje den smøringa...Arman mine va ikje lang nok...Hehe...Og man må tøye der nede hver gang...E ikkje nok å bare smøre...
nutri Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 kobbersalven kan kjøpes på apotek. De fleste apotek har den tror jeg. Har de den ikke på lager, kan den bestilles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå