Stolt 3 barns mor Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg lurte på om noen vet hva det betyr når det står 2 cm lang desentrert og åpen for 2 fingre??
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 vet ike desverre men...hvem skrev det? Sjekka jm deg på vanlig kontroll? var det vondt?
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Tror det betyr at du har 2 cm åpning, men at det ikke er helt modent da den er 2 cm igjen til den er avflatet........
Stolt 3 barns mor Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 jada det var jordmor som sjekka meg i går, har hatt ett par netter denne uka med skikkelig menssmerter i nedre mage og rygg så ho mente det hadde gjordt nytta si for å si det sånn... tok også en time med modningsakupunktur i går men har vært rolig i natt og kun hatt kynnere i dag.....
Stolt 3 barns mor Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 ho sa at han kunne komme når som helst men tror ikke jeg skal ha for store forhåpninger akkurat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå