Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at jeg tenker masse på deg, og håper du ikke går så mange flere dager over termin.....

Sender opp en stor dose fødestøv **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

1 -2- 3 F Ø D!!!!!

Klemmmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også tenker på deg Kab så vi håper det skjer snart.... Men du får ta den tida du trenger du, he he :)

Skrevet

Ja, nå er det vel ikke noe å vente på lenger for den babyen din!!

Fødestøv til deg *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Skrevet

Sender fødestøv fra Hamar også..!! *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Kanskje det er det som må til; litt fra alle landets kanter?;)

Skrevet

Fødestøv fra Østfold kommer her.....

BLÅS:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

*smile*

Skrevet

Næmmen så søte dere er da!!!

Dere er nesten mer ivrige etter at jeg skal føde enn meg selv vøtt;););)

Skal se hva jeg får gjort med saken.. men det kan nok drøye litt:)

Dere får smøre dere med tålmodighet sammen med meg da jenter:)

Klem:)

Skrevet

Tror ikke du vil, føde, jeg Kab¤ ???????

Har fuglen fløyet inn, så må`n ut vet, du!!! MOHAHAHAAAAAAA !!!

Skrevet

Fødestøv til Kab herfra også ***************************************************************************************'*****************************************************************************

Skrevet

Ha,ha,ha......*SKRATTLER*

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''au,au ikke le så mye............ Kynnere..............

*flirer mer, au,au*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...