TKH71 & Halvor :-) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 -jeg har en åpning på 2-3 cm. Hun kunne kjenne hodet til barnet der inne... Da er det vel ikke så lenge til noe skjer, vel!!! Har fått time til overtidsvurdering neste torsdag, og blir evt. satt igang da. Da har vi vel et lite barn i armene innen neste helg! :-)))))))))) Jøss, det blir rart... Jeg er spent og gleder meg! )
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Kor spennanesn... Du får ha lykke tel...
-Helen- Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 spennende jeg har 3 cm åpning, har hatt det i 2 uker nå, og er 1 uke på overtid. skal på overtidskontroll i morgen....gleder og gruer meg
HMS *endelig mamma* Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Så spennende!!! Lykke til, håper lille-vennen kommer før så du slipper å vente helt til neste helg! Klem
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Spennende da TKH71!!! Min jordmor sjekker ikke sånt hun så jeg aner ikke. Men det er like greit for da forventer jeg ikke noe liksom.. er på overtid jeg også nå, men ingenting tyder på at noe skal skje med det første.. Men uansett er det ikke mer enn maks 2 uker til NOE skjer uansett..
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Hei TKH71. Jeg sett etter spor fra deg her inne...! Var spent på om du gikk og ruget ennå. Gud..så spennende. Tror jeg hadde flydd på veggen av spenning.. Sikkert en blandet følelse av skrekk og fryd på en gang.. Lykke Lykke til...
♥marita&jentene♥ Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 hei;jeg har 18 dager igjen til termin og har oxo 2 - 3 cm åpning,var inne på sjekk i dag og da fikk hun en finger opp i livmorhalsen og kunne kjenne hode så vidt...så jeg er veldig spent på hva som skjer videre:)
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2006 Heisann jenter! Takker for hyggelige hilsner! :-D Det har fortsatt ikke skjedd noe her. En venninne annbefalte rødvin og fødepizza, også er det jo frædda´n, så man kunne jo kanskje havnet i sengehalmen...?! He he, mannen min ønsker seg biff til middag, osgå blir det vel snorking på sofaen etterpå, kjenner jeg ham rett... Det får vel ta den tiden det tar. Nurket kommer vel da h*n er klar, tenker jeg. God helg, jenter! Klem fra meg!
Abracadabra Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 jeg bare lurer litt - hva vil fødepizza si? har tydeligvis gått glipp av et kjerringråd der, hehe!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 17. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2006 Hei! Det har vært noen oppskrifter her inne på Bim, men det eneste jeg så som var annerledes i forhold til vanlig hjemmelaget pizza, var at den innneholdt muskattnøtt. Vet ikke om det har noe for seg, jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå