Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var dagen endeligt komt til meg nå.

Nå er det min tur til å få hilse på den lille huleboeren min. Blir det gutt eller jenta... håper at vi klare å se det.. jeg har lyst til å vite det. då kan jeg begynne å tenke på navn. Har ikke tenkt sån spesielt på navn enda.. men føler at det er vanskeligere med gutte navn.

Jeg har ingen magefølelse på om det er gutt eller jente, håper bare det er sundt og friskt..

Har ei jente fra før av så det hadde jo vært gøy med gutt og då tenker jeg bare på meg selv liker så godt å handle inn litt nye gutte klær, kan jo ikke handle så mye jente ting, det har jeg jo så mye, også mye som ikke ble brukt til første jentå mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg akuratt kommet hjem fra ul.

Lille gutt er frisk... Vi såg godt hva som gjemte seg i magen så nå er det på tide å tenke på Gutte navn

Deiligt å få se at hjerta slo, og at alt bare var bra...

Lykke til dere andre som snart skal få hilse på den lille..

Terminen min ble satt til 19 april... mens termin var ca 18 april

Skrevet

hva skal gutten din hette?

jeg tar i mot alle gutte navn jeg kan få tak i slik at jeg og mannen min kan bli enige om en del navn

Skrevet

ANER ikke!!!!

sliter med det altså..

men vi har skrevet ned 6 navn som vi syns eg fine,

men vi føler vi må se den lille tassen før vi bestemmer oss :)

adrian

elias

kasper

lukas

marcus

sebastian

:)

Skrevet

Jeg liker Kasper og Elias, men dessverre min mann liker dem ikke.. vi får også skrive opp en del navn.. vet jo aldri hva navn som passer før vi får hilst på krabaten.. men kansje jeg skal skrive opp Sebastian og så får jeg høre med ham om vi kan ha det navnet med...

takk:)

Skrevet

ingen årsak..:P

dere finner nok det perfekte navnet til den lille gutten deres når dere får sett ham :P

lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...