Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Har en nydelig guttebass, og ønsker meg en gutt til. Men så har jeg tenkt at det er kanskje godt å ha ei jente til når ve blir gamle. Har inntrykk av at jentene kommer hjem til mor og far, mens gutta blir med dama hjem til svigers. Av egoistiske grunner må jeg kanskje begynne å ønske meg en jente istede.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Av meg og samboeren er det hjem til svigers vi reiser mest... Og er det ikke en sånn spesiell sønn-mor binding?! Egentlig spiller det vel ingen rolle hva man ønsker seg, det er ikke så veldig mye man får gjort med det... ) Tror oppdragelsen har endel å si også for hvilken kontakt det blir mellom foreldre og barn i voksen alder! )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 I vårt forhold reiser vi også definitivt mer hjem til svigers. Sambo gidder sjelden å bli med for å besøke mine foreldre, så dit må jeg reise alene. Dessuten er mange gutter typisk "mamma-gutter" som setter sin mor høyest av alle kvinner i verden. Så ike bekymre deg for dette du. Selv har jeg en av hver. Gutten er mye mer kosete enn jenta!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå