Gå til innhold

Noen som kan gi meg litt råd??...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 5 måneders gammel gutt. Vi har begynt å gi han grøt og noen grønnsaker siden han var 4 1/2 måneder. Det har gått greit. Men i det siste har han vært så sutrete og jeg lurer på om det kan være på grunn av maten. Det begynte på sønndag. Da hadde vi introdusert blomkål. Så mandag kuttet jeg ut blomkål. Men begynte med havregrøt ris og hvete fra Nestlé. Han har fått den både mandag, tirsdag, onsdag og i dag, og har fortsatt vært i ganske dårlig humør.

I dag har han ikke villet spise noe særlig (mm). Er det noen som har erfart noe lignende? Skal jeg bare kutte ut fastføde i noen dager eller blir det verre?

Er det noen som har tilberedt den grøten jeg snakker om med mm i stedet for vann?? Er det feil å gjøre det slik?

Ahhhh... jeg vet ikke hva jeg skal tenke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri blandet den med mm.. brukte vann jeg...

Som jeg svarte på innlegget under her... det er ikke tenner som plager da?

Snuppa mi blir veldig sutrete når det kommer en tann snart... vil ikke spise noe særlig heller...

Skrevet

Eg og holder fortsatt en knapp på tennene, høres ikkje ut som du gjør noe galt med maten spørr du meg, eg har blanda grøt både med mm og vann når det egentlig skulle vere vann eller omvendt, og det har np gått fint her!

Skrevet

Jeg håper det er tennene... Hvor lenge kan det vare? Foreløpig føler jeg ingen tenner, men tar det flere dager?

Skrevet

du skal ikke blande mm i grøt som skal blandes med vann! det er mme pulver i de grøtene og han får da dobbel dose med melk..som kan gjøre vondt i magen!

da heller å kjøp en grøt som skal blandes ut med melk!

tenner kan det også være ja..men ikke godt å vite med disse små!

prøv å bland ut grøten med vann heller og se om det kan hjelpe!

masse lykke til fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...