Gå til innhold

Arg, er så møkk lei av blødinger nå!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jada, jeg VET jeg kommer til å bli plaget med dette i alle mine svangerskap fordi jeg blør lett og jeg vet jeg har en blodansamling inni der som må ut og at den skal være så liten at det ikke er farlig lenger, men likevel, det er kjempekjipt å se blod på papiret :-( Blir liksom litt redd hver gang enda jeg vet at så lenge jeg bare har blodig utflod og ikke smerter så kan jeg ta det med ro. Håper bare disse drittblødningene kan gi seg helt snart!!!!!

 

Sorry klagingen, måtte bare få det ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå skjønner at det er kjipt alva! blødde du sånn i de 2 andre svangerskapene dine og? skjønner den redselen man sikkert må kjenne når man ser blod på papiret... jeg har heldigvis ikke opplevd det, men er redd og sjekker papiret hver gang jeg er på do.

du får trøste deg med at du vet at det er sånn og at det antageligvis er ufarlig.

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er nok ikke gøy nei...:( Men du vet jo at det bare er sånn med deg..at det ikke er noen fare da;) Men skjønner at du blir frustrert. Hjelper ikke å ta det med ro heller da? Bare ligge hele dagen..? uff ikke så gøy det heller da.. Får håpe det gir seg snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, litt trøst hjelper alltid :-)

 

Ja, jeg har blødd littegranne i begge de to første svangerskapene mine også, i andre blødde jeg endel og ble sendt til UL i uke 7 og de fant ikke foster, det var en nervepirrende uke å vente til neste i uke 8 og da fant de heldigvis foster! Så ble jeg gravid i sommer og småblødde masse i noen dager før det gikk galt... Så jeg er nok ekstra skvetten denne gangen og fikk lettere panikk når jeg begynte å blø igjen i uke 5-6 denne gangen. Ble henvist til UL og fant foster og en svær blodansamling ved siden av som kunne dra med seg hele småtten ut dersom den løsnet på en gang, så ble beordret full hvile, ingen sex, bading, tunge løft eller noe. I uke 8 var blodansamlingen minkset og prognosen så bra ut. Så blødde jeg igjen i uke 9 og nå altså igjen, men ikke mye da, bare blodig utflod. Skal på ny UL om en uke, håper alt ser bra ut da og blodansamlingen er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er kjedelig. Jeg er også sånn, blør lett, men har heldigvis ikke gjort det på 3 uker nå. Men jeg vet, man blir alltid bekymret med det samme, kommer det mer etc? Jeg skal også på UL neste uke, krysser fingre for oss begge. Det er nok i orden skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...