vatrikla Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Hei! Jeg har en liten gutt på 5 måneder og nesten ti dager. Vi begynte å gi han grøt og introdusere noen grønnsaker siden han var 4 1/2 måneder. Det har gått greit. Men i det siste har han vart så sutrete!!! Siden søndag har han vært i dårlig humør når han er våken. Dessuten vil han ikke spise noe særlig (mm). Kan det være maten?? Skal jeg kutte ut grøten i noen dager eller blir han bare forvirret av det? Og jeg har et spørsmål til, jeg kjøpte en grøt som heter havre grøt ris og hvete og begynte å gi litt til ham denne uka. Men i stedet for å lage den med vann laget jeg den med mm. Er det galt? Kan det være derfor han har dårlig matlyst og er sutrete? Noen som har erfart det same?
SK&Maylen Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 HAr du tenkt på at det kan vere tenner som plager han?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 jeg og tenkte tenner.... min var ikke sånn, men har hørt mange andre har sagt det....
SK&Maylen Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Mi var jaffal ganske sutrete, og lite matlyst, sov dårlig og hadde dårlig mage med første tenner, i tillegg var ho snufsete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå