Gå til innhold

Jeg skal føde:) :)

Amy 06 blir storesøster:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til overtidskontroll på sykehuset i dag, og da ble det klart.... jeg skal få treffe lille jenta vår i morgen....skal inn i morgen tidlig hvor de tar vannet på meg og regnet med effektive rier i løpet av ca 1 time... gleder meg sånn til å endelig få treffe hun som har bodd inni meg så lenge... lykke til alle dere andre som er rett rundt hjørnet.. kommer tilbake med fødsels historie når jeg kommer hjem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå jeg også vil! Kan jeg bli med så kanskje de kan ta vannet på meg i samme slengen? hehe

Skrevet

Så spennende! Betyr det at livmorhalsen var moden? har du litt åpning? Skal selv på overtidskontroll i morgen, er 13 dager over, veldig spent på hva konklusjonen blir. Lykke til med fødsel!

Skrevet

Å kor spennanesn... du får ha lykke tel i morra da ;D

Klem :D

Skrevet

HELDIGGRIS:0)

Gode ønsker og tanker oversendes herved!

Skrevet

Ja, det høres fint ut!!!

Hvor mye over termin er du? har du født før? hvordan kom de frem til at de skal ta vannet? du var nok sikkert veldig moden? siden de skal ta vannet??

Jeg er 11 dager over, og skal til overtidskontroll i morgen, så jeg er veldig spent på hva de finner ut.

Lykke til med fødselen!!!

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til...Det går nok kjempe bra... Vi tenker på deg....Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...