Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Var til overtidskontroll på sykehuset i dag, og da ble det klart.... jeg skal få treffe lille jenta vår i morgen....skal inn i morgen tidlig hvor de tar vannet på meg og regnet med effektive rier i løpet av ca 1 time... gleder meg sånn til å endelig få treffe hun som har bodd inni meg så lenge... lykke til alle dere andre som er rett rundt hjørnet.. kommer tilbake med fødsels historie når jeg kommer hjem:)
hønsemor Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 ååååå jeg også vil! Kan jeg bli med så kanskje de kan ta vannet på meg i samme slengen? hehe
Mamas Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Så spennende! Betyr det at livmorhalsen var moden? har du litt åpning? Skal selv på overtidskontroll i morgen, er 13 dager over, veldig spent på hva konklusjonen blir. Lykke til med fødsel!
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Å kor spennanesn... du får ha lykke tel i morra da ;D Klem
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 HELDIGGRIS:0) Gode ønsker og tanker oversendes herved!
lissin Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Ja, det høres fint ut!!! Hvor mye over termin er du? har du født før? hvordan kom de frem til at de skal ta vannet? du var nok sikkert veldig moden? siden de skal ta vannet?? Jeg er 11 dager over, og skal til overtidskontroll i morgen, så jeg er veldig spent på hva de finner ut. Lykke til med fødselen!!!
konvall Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Vil bare ønske deg masse lykke til...Det går nok kjempe bra... Vi tenker på deg....Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå