Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 og han likte det...smattet i vei:) fikk ei flaske med barnetran med fruktsmak hos helsesøster:) eg vil brekke meg bare av lukta...hehe
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi fikk tran første gang for to dager siden. D går som smurt. Jeg fikk også ei flaske av helsesøster, men d er samme type som til voksne.
Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 hæ?? får dere tran av hs uten å betale? og hvordan gir dere, med teskje? og kanskje før mm så hun får bort det vi synes er ekkel smak? vi skal begynne til uken, men vet ikke helt hvilken ende jeg skal begynne i...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 vi fikk også tran av hs.. men min haaater det!!' kjøpte heller d-vitamin dråper etter noen ukers slit, brekninger og missfarga klær:/ d-vit dråpene går ihvertfall ned som ingenting, uten søl:)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 ja eg fikk gratis...hun spurte om eg ville ha en flaske. eg gir med en liten sprøyte..blir ikkje søl da.. han fikk etter eg hadde ammet han og han synest det var godt..sikkert fruktsmaken som var god:)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg fikk tran da hs var på hjemmebesøk. Tranen får hun med sprøyte. Går så fint så. Hun får pupp etter inntak av tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå