Gå til innhold

hva skjer? å herregud så glad :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er så hærlig. Men jeg tør likssom ikke helt tro det enda. Skulle hatt mensen søndag men den har ikke komt. Slik var det sist måned og. Da var jeg en uke forsinka, tok test men den var negativ. For en time siden måtte jeg tisse (igjen) så kom jeg på at jeg hadde en test liggende fra sist gang da jeg kjøpte dobbel pakke. Tok den jeg og den viste to rosa streker med en gang. Jeg som skal til utredning og alt for vi har prøvd i over 1 år. Har 1 datter fra før og da ble jeg gravid med en gang. Men kan det være slik at testen er feil og at jeg ikke er gravid? Jeg har masse stikninger i underlivet, men det har jeg når jeg skal ha mensen og. Uansett så har det vært veldig sterke stikninger denne gangen. Oppblåst er jeg også. Noen som "tror" noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Det er sjelden at tester viser feil, så jeg vil først og fremst si GRATULERER! Har forstått det sånn at det er mange som tror de skal få mensen, siden stikningene kan være av samme sort når man er gravid. Oppblåst er også veldig normalt, selv ser jeg ut som ei tønne :)

 

Hvis du er usikker, så stikk innom legen imorgen og ta en test der, eller kjøp en på apoteket.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok gravid ja! gratulerer så masse!!!!

jeg skulle begynne på pergo tabletter denne måneden, og skulle til utredning etter nyttår, men plutselig var jeg gravid :o) vi har prøvd i over 1 år! har du regnet ut termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har tatt min 4. test i dag morgest og i dag var streken helt tydelig! Så nå tror jeg ganske så sikkert at ja, hurra, vi er gravide!!! :-) Skulle hatt mensen forrige mandag, tok test fredag og lørdag og fikk svak strek og la bort alle vinplaner. Ny test tirsdag med svak strek. Og i dag altså sterk strek. Har også vært litt småkvalm denne uka. Så da er det vel virkelig sant :-) Ellers så har jeg også stikninger (som om jeg venter mensen) i magen og visste i grunn ikke at det var vanlig. Har aldri vært gravid før.

Og så lurer jeg på hva sånn 4+1 og 6+2 betyr? Leser det i innleggene her? I følge terminkalkulatoren er jeg i 4/5 uke og har termin 23. juli.

 

Er det virkelig mulig...? Sååå glad!!

 

Håper på svar ang disse tallene 4+1 og sånn, hva betyr det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, sånn ja :-) Da skjønner jeg. Men jeg er så "nygravid" at jeg ikke helt vet hvor mye. Ikke så nøyaktig. 4. eller 5. uke. Hurra :-)

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Utrolig merkelig å være gravid. vet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Men siste mens var 8 oktober. Jeg har ikke helt "normal" syklus kan gå 36 og 40 dager mellom hver mens. Men uansett jeg er i min lille boble jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikkje helt hvor langt jeg er på vei. Hadde siste mens 8 oktober. Jeg har en litt rar syklus kan gå 36 og 40 dager mellom hver mensen. Men jeg har regna litt da så lure på om jeg kan være 5+4 dager? Skal jeg da lese om uke 5 eller uke 6? ute av gamet, lenge siden forrige svangerskap. Terminen må vel være rundt 18 juli tror jeg. Herregud så deilig :-)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...