Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde lap 25.oktober og alt har gått bra. Blødde (litt mindre enn menstruasjon) i ca 4 dager og ikke noe etter det. Jeg har vært plaget av veldig uregelmessig mens og fikk vite at med lap, så skulle sjansen være stor for at jeg får en regelmessig syklus fremover....

Men kan noen svare meg om dagen for lap da blir satt som 1.syklusdag? Noen som aner? Som sagt tok jeg lap 25.oktober og ikke blødd noe etter de få dagene etter.......

Håper noen kan svare på det.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - lapen er ikke 1.dag i ny sukluss. Det er først når du får mensen at ny sykluss begynner (dvs. ca. 14 dager etter EL).

Skrevet

Hei!

Jeg spurte akkurat om det samme på et annet innlegg her. (Never sitt innlegg ang blåmerker). Jeg lurer veldig på det, for jeg har ikke sett noe til tanta på lenge, så jeg lurte på om jeg skulle telle dager fra lap. Hiver meg på spm ditt!

Skrevet

På hvilken dag i sylussen hadde du lap?

Skrevet

Når det gjelder meg, så hadde jeg lap på dag 35, og har hatt ca 40 dagers sykluser i det siste. I dag er jeg på dag 44 og ingen tegn til tanta.

Skrevet

Synes det er rart at du har hatt lap. etter mulig EL... Trodde ikke sykehuset ville ødeegge en evnt. graviditet med lap., men du testet kanskje negativt før lapen?

Skrevet

vel... 1.syklusdag var sist 24.september og da lap 25.oktober, så......... jeg har hatt sykluser fra 35 dager til opptil hele 180 dager... så... men en god stund siden jeg har hatt så mange dager da.... så betyr altså at jeg bare må vente til dritten kommer da....? Men de siste dagene har jeg vært konstant sliten og trøtt, kvalm og vondt i hodet. Noen andre som har opplevd dette etter lap?

Så selv om de "brente" på eggstokkene og jeg blødde såvidt litt samme dag og litt mer som mens dagene etter i kun 4 dager, så beregnes ikke dette som noen mens altså?

Skrevet

Ho som skrev inn (adressa som du la inn her) har gitt opp allerede etter 1,5 år. Tenk da det dobbelte. Har prøvd i 3 år. Ble gravid etter 1 år, men mistet i uke 8 ca. Jeg har mistet håpet, men å fa barn betyr alt for meg utenom forloveden da selvsagt :)

Lei av å høre: du blir gravid skal du se. beste er å miste håpet, da skjer det.. osv..... p...preik... sier jeg... for oss som ønsker det så inderlig, så er det ikke bare å ikke tenke på det.

Jeg ønsker dere alle lykke til og håper dere slipper dette så lenge som forloveden min og jeg. Unner ingen det.

Ønsker dere det beste....

Skrevet

Hei Madden!

Har du fortsatt ustabile sykluser etter 3 år uten prevansjon?! Det var lenge.

Jeg har snart 2 år uten prev, og har slitt med ustabile sykluser, men det er blitt litt "bedre". Nå er de bare veldig laaange. Har vært på ca 40 dager det siste halve året. Trodde det skulle bli bedre med tiden. Har du fått noe for de, lange, ustabile syklusene? Finnes det?

Jeg har prøvd akupunktur, men det hjalp ikke på meg. Har gått på 3 dobble pergokurer, og det var rundt den tiden jeg begynte å få 40 dagers sykluser.

Ikke nok med at jeg er frustrert over å ikke få det til, men disse syklusene gjør det ikke akkurat bedre. Nå er jeg på dag 45 og ingen tegn til tanta. Hadde som sagt lap for 10 dager siden. Vi har tydeligvis samme problem. Hva gjør vi?

Skrevet

har gått på en enkel pergo kur og en dobbel. Rett før jeg tok den doble ble det snakk om lap.

Jeg må ærlig innrømme at jeg er mektig lei og sliten. Føler liksom ikke noe hjelper eller blir til det bedre.......

Hva vi skal gjøre? Hmmm... er vel ikke stort egentlig enn å vente å se og prøve hele tida..... men håper virkelig det skjer deg snart :) Ønsker inderlig alle som sliter her, skal bli det snart. Det er et mareritt 24 timer i døgnet å gå slik så lenge....

Lykke til. Krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...