Bambi på slankern Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Hei hei! stikker innom her jeg, selv om jeg er bare 11 uker på vei, men jeg lurer veldig på kor lenge jeg bør jobbe... Problemet mitt er at jeg er ambulansesjofør, og der er mange stygge og tunge løft, stressende arbeidsforhold, og masse smitte.... Vi kan også risikere og få voldelige pasienter... vet at andre har løst problemet med og allti ha med seg lærling som tar seg av løft ol, men det er ikke mulig der jeg jobber... noen som kan hjelpe meg? er redd for og løfte for tungt og stresse for mye....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jobb så lenge du føler det er greitt,og snakk med legen din, h*n har helt sikkert noen synspunkt i forhold til dette. Om det blir for tungt for deg har du krav på tilrettelegging i jobben din. Sorry at jeg ikke har noe mer konkret svar.
snartmammapåny Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 om det er fare for farlige pasienter og liknende så kan du nok kvalifisere deg for svangerskapspermisjon... Hør med legen din du, de vet somregel råd:) Man skal iallefall slippe å føle seg utrygg på jobben!
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 hei.... trodde man kanskje kunne ha krav på fødselspenger med den jobben din jeg, veit ihvertfall at man ikke skal jobbe like lenge som folk me vanlig jobb. driver selv å leser teori til ambulanse utdanning og mener å ha lest noe om det der. hør med lege, sjef, jordmor eller trygdekontor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå