Gå til innhold

oldemor nekter å bli kallt oldemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vil bli kallt mormormor, hun er nesten 90 og ikke min mormor. Mannen min sin mormor.

Jeg har foreslått gamledama i stedet.....haha

noen andre forslag?

Ps hun synes oldemor er så gammelt, jeg synes de 90 årene hennes er verre for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drit i henne :-) Hun ER jo oldemor, det er jo ingen tvil!

Skrevet

Hva med å kalle henne bare mor? Mor er jo kort og greit. Vi kaller den ene oldemora til datteren min (farmor til mannen min) for mor. Funker fint som bare det....

Skrevet

Vi kaller oldemora her for "besta" Men hun er bare 60 da hehe

Når de er 90 er de jo virkelig OLDEmor!

Skrevet

her kaller oldemor seg selv for "olde" mye kosligere og hun førler ser ikke så gammel... oldefar glemmer seg da og tar poden opp og sier.. kom til bestefar:) (første gang de er oldeforeldre:))

Skrevet

Hva med oldebesta, eller oldo, det går det i her igården:)

Skrevet

Min oldemor ville kalles mormors mor, så hvorfor ikke prøve farmors mor? Litt fisefint, men da får hun det som hun vil:-)

Skrevet

mormoren til sambo kaller seg selv for olla. lo litt for meg selv første gangen hun sa det...

men hun er jo ikke mormormor, men farmormor...

likte gamle dama jeg! hehe

Skrevet

Bloma

mannen min kaller foreldrene sine for mor og far, hadde funket dårlig med mor til gamla da...

hi

Skrevet

Hihi... Her ville ikke oldefar bli kaldt oldefar, så første gang han så henne så sa han: Hei Tiril, det er Onkelen din :) hehe...

Det skal sies at han "bare" er litt over 60 og ikke vil være "gammel"

Skrevet

Eh, oldeforeldre på rundt 60...?? Mye tenåringsmødre eller? De sier jo at slikt går i arv så...bør vel ikke være forbauset. Når mor blir smelt på tjukka når hun er 16, så blir gjerne datteren hennes det samme, og hennes datter likeså...

Skrevet

Alle i min familie har vært rundt 20 når de har fått første barn. Jeg var akkurat fylt 23. så ingen tenåringsmamma her nei...

Tiril har faktisk 2 levende tippoldeforeldre (hadde 3 når hun ble født, men hun døde i okt)

Skrevet

Vi kaller oldemor for mor. Døtrene hennes kaller henne "oldis"....hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...