Gå til innhold

IKM neste uke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har ikm neste uke??

jeg har ikm neste uke... er ikke helt sikker på hvilken dag men nærmere helga tror jeg..

jeg har ikke kjent noen særlig symptomer, men var veldig kvalm her om dagen, og har veldig mye luft i magen og fiser mye..hehe...og er veldig løs i magen...

håper på det beste selvfølgelig..hadde vært koslig med spire i magen...

noen andre som føler noe på seg???

lykke til alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei midlin,

har ikm 23. neste uke, så det nærmer seg mer og mer. Mine symptomer er akkurat det samme som dine pluss at jeg har vært ekstremt utmattet enkelte dager og murringer..... Krysser fingrene, men må ærlig innrømme at jeg tror det tar litt lengre tid!

Skrevet

Hei!

JEg har ikm den 22 nov. sliter med hodepine de 2 siste dagene og kvalme, spesielt etter måltid. I morres måtte jeg kate opp også.. he he.. men det kan no være noe annet.. hi hi

Skrevet

Det kan være noe annet, men det høres veldig ut som graviditetstegn;) Lykke til!

Skrevet

he he.. det hadde vært toppers.. hi hi.. føler meg liksom litt full i nedre del av magen.. har prøvdno siden juni vi.. hva med deg?

Skrevet

Er i 1pp så er veldig fersk på denne prøvingen, men likevel godt igang og føler meg også full i nedre del av magen;) Så flaks tror jeg likevel ikke jeg kan ha.

Håper det klaffer for dere - greit med litt belønning etter måneder med prøving - Hihi! Håper å få vår belønning før mars:)

Skrevet

Får håpe det klaffer for oss begge!! Jeg kommer nok ikke til å teste før til neste helg.. har brent av nok tester.. he he.. fått en roligere forhold til det å bli gravid no enn da jeg begynte..he he..selvom det ikke er lett..

Skrevet

heisann begget to.... ser det står endel symptomer her ja..

får håpe på det aller beste og det er jo selvfølgelig positiv test neste uke...

vi får krysse fingre og tær og alt vi har for at spirene sitter denne mnd.... hadde vært kosleig med spire i magen til jul..beste julegaven jeg kan få hvertfall..

masse lykke til begge to..vi får høre fra hverandre??

mvh

Skrevet

Ja! Det hadde vært verdens beste julegave!! he he.. Hadde vært flott om vi kunne fulgt hverandre inn i 1 trim.. he he.. Når har dere tankt å teste neste uke? Jeg vurdere å vente til fredagen om ikke tr kommer da.. har ikm den 22.. 5 dager til hi hi...

Skrevet

Jeg vil også ha spire i julegave!!!

Tester nok torsdag til uken om ikke mensen har kommet....selv om jeg har veldig lyst til å kjøpe en test allerde i morgen å prøve etter denne natten og dagen. Har hatt stikkinger som jeg aldri har "innbildt" meg før og som jeg ihvertfall er overbevist om at er ekte. Men det kan jo kanskje være uvi eller noe... Ellers har jeg hatt mensmurringer i dag og forsiktige plager i korsryggen. Murringene er fast kost, men ryggen har aldri plaget meg før. Antageligvis er mensen rett rundt hjørnet, men da er det i så fall en uvanlig kort syklus på meg denne mnd. Kan jo ikke annet enn å håper og tolke i positiv retning, men hvis alle mnd fremover blir slik skal det bli en prøvelse;)

Krysser fingrene for at vi alle får det som står øverst på ønskelisten til jul, og at vi kan fortsette praten om følelser i magen om noe vi VET er der:)

Skrevet

Ja det spørsom jeg klarer å holde meg.. jeg har ingen mens murring jeg da.. til vanlig pleier jeg å få det 2 dager før TR, så det er no noen dager igjen.. i kveld har jeg ikke vært så kvalm.. verst om morningene.. men men,tiden får vise.. he he

Skrevet

jeg kommer til å teste neste mnd..får ikke lønning før 1..og er rimeliog blakk fram til da..

men dere må si fra med en gang dere har testa..er veldig spent...

krysser fingrene for oss alle...

lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...